МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Урок № 70Порівняння звичайних дробів ■ IV. Актуалізація опорних знань ▪ Бліц-опитування за технологією «Мікрофон» 1. Назвіть чисельник дробу . 2. Назвіть знаменник дробу . 3. Який найбільший правильний дріб зі знаменником 11? 4. Який найменший неправильний дріб зі знаменником 9? 5. Які натуральні числа можна підставити замість x, щоб нерівність була правильною? 6. Дано рівність . Знайдіть b. 8. Виділіть цілу частину дробу . 9. Чи є натуральним число ? 10. Запишіть у вигляді неправильного дробу . 11. Чи правильно, що ; ? ■ VI. Самостійне виконання учнями практичних завдань ▪ Самостійна робота
Варіант 1 1. Порівняйте дроби: а) і ; б) і ; в) і . 2. При яких натуральних значеннях x виконується нерівність ? 3. Знайдіть три числа, що задовольняють нерівності . 4. При яких натуральних значеннях a дроби і будуть неправильними, а дріб — правильним? 5. При яких натуральних значеннях a дріб буде неправильним? 6. Відомо, що a, b, c і d — натуральні числа, . Порівняйте дроби і .
Варіант 2 1. Порівняйте дроби: а) і ; б) і ; в) і . 2. При яких натуральних значеннях x виконується нерівність ? 3. Знайдіть три числа, що задовольняють нерівності . 4. При яких натуральних значеннях a дроби і будуть правильними, а дріб — неправильним? 5. При яких натуральних значеннях a дріб буде правильним? 6. Відомо, що a, b, c і d — натуральні числа, . Порівняйте дроби і .
Відповіді й розв’язання до самостійної роботи Варіант 1 1. а) ; б) ; в) . 2. — для всіх натуральних значень x, що менші за 8. 3. ; ; ; . 4. Дріб неправильний при всіх натуральних a, що більші або дорівнюють 8, — неправильний при всіх натуральних a, що менші або дорівнюють 11. Тобто потрібні числа 8, 9, 10, 11. Із них при і дріб — правильний. 5. Дріб буде неправильним, якщо . Тобто , 2. 6. Оскільки , то дріб є правильним, а — неправильним. Тоді .
Варіант 2 1. а) ; б) ; в) . 2. при ; 2; 3; 4; 5; 6. 3. . ; ; . 4. Дроби і правильні при ; 7; 8. При і дріб — неправильний. 5. Дріб буде правильним, якщо , тобто при ; 2. 6. Оскільки , то є неправильним, а дріб — правильним. Отже, . ■ VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання ▪ Індивідуальне завдання 1. Яке найменше натуральне число задовольняє нерівності ? 2. Знайдіть натуральні числа, що задовольняють нерівності . 3. При яких натуральних значеннях a виконується нерівність, якщо його ліва частина — неправильний дріб ? Розв’язання 1. ; . . Відповідь: 27. 2. ; . Тобто ; 58; 59. Відповідь: 57; 58; 59. 3. . Дріб неправильний при ; 2; ...; 10. Нерівність виконується, якщо ; 2; 3.
|
||||||||
|