МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||
Урок № 73Додавання і віднімання дробів ■ IV. Актуалізація опорних знань ▪ Математичний диктант 1. Запишіть цифрами мішане число «три цілих чотири сьомих», випишіть його цілу й дробову частини. 2. Запишіть числа ; ; ; ; та підкресліть серед них мішані. 3. Виконайте додавання: . 4. Закінчіть речення. Щоб додати два мішаних числа, потрібно... 5. Подайте у вигляді мішаного числа неправильний дріб: а) ; б) . 6. Запишіть у вигляді неправильного дробу мішане число . 7. Обчисліть: а) ; б) ; в) ; г) . 8. При яких натуральних значеннях a справджується нерівність , якщо її ліва частина — неправильний дріб?
Відповіді й розв’язання до математичного диктанту 1. ; 3 — ціла частина; — дробова частина. 2. ; ; . 3. . 4. Окремо додати їх цілі й дробові частини. 5. а) ; б) . 6. . 7. а) ; б) ; в) ; г) . 8. ; ; ; . ■ VІ. Самостійне виконання учнями практичних завдань ▪ Робота в малих групах за карткою Картка 1. Обчисліть: а) ; б) . 2. Розв’яжіть рівняння: а) ; б) . 3. Виразіть у центнерах суму: кг. 4. Що буде з різницею, якщо до зменшуваного додати , а від від’ємника відняти ?
Розв’язання до картки 1. а) ; б) . 2. а) ; ; . Відповідь: . б) ; ; ; ; . Відповідь: . 3. ц. 4. Оскільки зменшуване збільшиться на , а від’ємник зменшиться на , то різниця збільшиться на . ■ VІI. Підбиття підсумків уроку ▪ Завдання учням Заповніть клітинки магічного квадрата, якщо сума дорівнює .
Зразок виконання ■ VІII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання ▪ Індивідуальне завдання Потяг пройшов 287 км за 4 год. За першу годину потяг пройшов км, за другу — км, за третю — км. Скільки кілометрів пройшов потяг за четверту годину? Розв’язання 1) (км) — за першу і третю години. 2) (км) — пройшов потяг за 3 год. 3) (км) — пройшов потяг за четверту годину. Відповідь: км.
|
||||||||||||||||||||||||||
|