Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Урок № 73

Додавання і віднімання дробів
з однаковими знаменниками

■ IV. Актуалізація опорних знань

▪ Математичний диктант

1. Запишіть цифрами мішане число «три цілих чотири сьомих», випишіть його цілу й дробову частини.

2. Запишіть числа ; ; ; ; та підкресліть серед них мішані.

3. Виконайте додавання: .

4. Закінчіть речення. Щоб додати два мішаних числа, потрібно...

5. Подайте у вигляді мішаного числа неправильний дріб:

а) ; б) .

6. Запишіть у вигляді неправильного дробу мішане число .

7. Обчисліть:

а) ; б) ; в) ; г) .

8. При яких натуральних значеннях a справджується нерівність , якщо її ліва частина — неправильний дріб?

 

Відповіді й розв’язання до математичного диктанту

1. ; 3 — ціла частина; — дробова частина. 2. ; ; . 3. . 4. Окремо додати їх цілі й дробові частини. 5. а) ; б) . 6. . 7. а) ; б) ; в) ; г) . 8. ; ; ; .

■ VІ. Самостійне виконання учнями практичних завдань

▪ Робота в малих групах за карткою

Картка

1. Обчисліть:

а) ; б) .

2. Розв’яжіть рівняння:

а) ; б) .

3. Виразіть у центнерах суму: кг.

4. Що буде з різницею, якщо до зменшуваного додати , а від від’ємника відняти ?

 

Розв’язання до картки

1. а) ;

б) .

2. а) ; ; .

Відповідь: .

б) ; ; ; ; .

Відповідь: .

3. ц.

4. Оскільки зменшуване збільшиться на , а від’ємник зменшиться на , то різниця збільшиться на .

■ VІI. Підбиття підсумків уроку

▪ Завдання учням

Заповніть клітинки магічного квадрата, якщо сума дорівнює .

 
   
     

 

Зразок виконання

■ VІII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

▪ Індивідуальне завдання

Потяг пройшов 287 км за 4 год. За першу годину потяг пройшов км, за другу — км, за третю — км. Скільки кілометрів пройшов потяг за четверту годину?

Розв’язання

1) (км) — за першу і третю години.

2) (км) — пройшов потяг за 3 год.

3) (км) — пройшов потяг за четверту годину.

Відповідь: км.

 




Переглядів: 290

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок № 72 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.