Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 10

Тема 9

Тема 8

Тема 7

Тема 6

Тема 5

Тема 4

Тема 3

Тема 2

Тема 1

ВИКОНАННЯ

Для індивідуальної роботи

 

Нижче наведені питання та завдання для індивідуальної роботи студентів, що дають змогу зосередитися на найвагоміших аспектах курсу та спрямувати зусилля на досягнення максимально ефективних результатів.

 

1. Джерела вивчення історії України та їх загальна характеристика.

2. Перші наукові праці з історії України та їх характеристика.

3. Теорії походження Київської держави та їх оцінка в сучасній історичній літературі.

4. Київська Русь та її досягнення у соціально-економічній сфері.

5. Запорозька Січ – військово-організаційний центр українського козацтва, її устрій та господарство.

6. Переяславська Рада та українсько-російський договір 1654 року: наукова оцінка та концепції в сучасній історичній літературі.

7. Які процеси відбувались у формуванні національної самосвідомості українського народу у XVII – XVIII ст.?

8. Які наслідки щодо українських земель мали буржуазні реформи 60- 70-х років ХІХ ст.?

9. Проаналізуйте наслідки аграрної політики П.Столипіна в Україні.

10. У чому полягала суть української національної ідеї на початку ХХ ст.?

11. Дайте оцінку історичному значенню утворення та діяльності Центральної Ради та охарактеризуйте її соціально-економічну діяльність.

12. Економічна політика Української держави гетьмана Павла Скоропадського.

13. Охарактеризуйте за власним баченням двох-трьох відомих політичних діячів української національної революції 1917-1920 рр.

14. Участь України у створенні та діяльності ООН.

15. У чому полягали причини появи українського дисидентського руху в 60- 70-х рр. ХХ століття.

16. Охарактеризуйте історичне значення проголошення Верховною Радою УРСР “Акта проголошення незалежності України” 24 серпня 1991 року.

17. Значення прийняття Конституції України для утвердження національної державності та економічної системи.

18. Розкрийте основні підсумки соціально-економічного розвитку України за роки незалежності.

19. Незалежна Україна та формування системи міжнародних економічних зв’язків. Глобалізація та розбудова національної економіки.

20. Охарактеризуйте історію української державної символіки: гімн, герб, національний прапор.

індивідуального завдання з теми:

“ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ІМЕНАХ”

Шановні студенти! Пропонуємо вам перелік імен визначних державних, політичних, релігійних та культурних діячів, які своєю діяльністю зробили вагомий внесок в історію українського народу, розвиток його державності, політичної практики, економічної, соціальної та культурної сфер, духовного життя.

Спираючись на введені у науковий обіг у другій половині 80-х - 90-ті рр. ХХ – на початку ХХІ століття документи, здобутки сучасної історичної науки та користуючись доцільними в кожному конкретному випадку прикладними методами історичного дослідження (співставлення різних джерел, порівняльна характеристика відповідних методів діяльності особи у вітчизняній та зарубіжній історичній літературі, моделювання, опрацювання даних соціологічних досліджень, використання методик історичної психології тощо), ви певною мірою наблизитеся до створення більш повної характеристики діяльності видатної постаті в історії України, зробите власний, посильний внесок у справу відродження історичної пам’яті.

1.1Дір та Аскольд. 1.2 Олег. 1.3 Ігор. 1.4 Ольга. 1.5 Святослав. 1.6 Володимир Великий. 1.7 Ярослав Мудрий. 1.8 Мстислав Великий. 1.9 Роман Мстиславич. 1.10 Данило Галицький. 1.11 Іларіон.1.12 Нестор-Літописець.

2.1Дмитро Вишневецький (Байда).2.2Іпатій Потій.2.3Іван Підкова.2.4Костянтин-Василь Острозький.2.5Іван Вишенський.2.6Северин Наливайко.2.7Іов Борецький.2.8Петро Конашевич-Сагайдачний.2.9Петро Могила.

3.1Богдан Хмельницький. 3.2Іван Богун.3.3Максим Кривоніс.3.4Сильвестр Косів. 3.5Данило Нечай.3.6Тиміш Хмельницький. 3.7 Іван Сірко.

4.1 Іван Виговський.4.2Юрій Хмельницький.4.3Павло Тетеря.4.4Іван Брюховецький.4.5Петро Дорошенко.4.6Дем’ян Многогрішний.4.7Іван Самойлович.4.8Данило Нечай.

5.1Іван Мазепа.5.2Пилип Орлик.5.3Семен Палій.5.4Іван Скоропадський.5.5Павло Полуботок. 5.6Данило Апостол.5.7Кирило Розумовський.5.8Олекса Довбуш.5.9Антон Головатий.5.10Петро Калнишевський.

6.1Маркіян Шашкевич.6.2Устим Кармалюк.6.3Тарас Шевченко.6.4Микола Костомаров. 6.5Михайло Драгоманов.6.6Іван Франко.6.7Юліан Бачинський.6.8Василь Симиренко.6.9Василь Тарновський.

7.1Микола Міхновський.7.2В’ячеслав Липинський.7.3Дмитро Антонович. 7.4Сергій Єфремов. 7.5Михайло Грушевський.7.6Володимир Винниченко.7.7Павло Скоропадський.7.8Володимир Вернадський.7.9Симон Петлюра.7.10Нестор Махно. 7.11Євген Петрушевич.

8.1Християн Раковський.8.2Григорій Петровський.8.3Микола Скрипник.8.4Микола Хвильовий.8.5Євген Коновалець.8.6Степан Бандера. 8.7Августни Волошин.

9.1Ярослав Стецько.9.2Роман Шухевич.9.3Олена Теліга. 9.4Андрій Шептицький.9.5Сидір Ковпак.9.6Олександр Федоров.9.7Семен Руднєв.9.8Родіон Малиновський.9.9Микола Ватутін.9.10Іван Черняховський.

10.1Дмитро Мануїльський.10.2Микита Хрущов.10.3Олександр Довженко.10.4Максим Рильський.10.5Володимир Сосюра.10.6Юрій Яновський.




Переглядів: 493

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання | Тематика

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.