МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗавданняДля студентів денної форми навчання всіх спеціальностей КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА з дисципліни: І С Т О Р І Я У К Р А Ї Н И кількість годин СРС згідно з навчальним планом – 60 годин
Завдання для самостійної роботи студента (СРС) Приступаючи до самостійного опрацювання курсу, окремих його тем, слід пам’ятати, що самостійна робота студента є ключовою формою підготовки до практичних занять. Пізнавальна діяльність студента університету ґрунтується на чотирьох послідовних етапах – фіксація навчального матеріалу, його подальше осмислення, засвоєння та вміння використовувати на практиці (освоєння). Від рівня виконання даних функцій залежить успішність не лише поточного характеру, а й підсумкового (іспит). Нижче запропоновані питання та завдання мають посприяти вашій самостійній роботі над змістом курсу, зорієнтувати у виборі оптимальних шляхів та напрямків вашої інтелектуальної праці.
1. Охарактеризуйте державницьку діяльність князів Київської Русі за напрямками: економіка, політика, кордони, військо, право, релігія, освіта, власність, міжнародні відносини. 2. Складіть історичний портрет одного з князів Київської Русі. 3. Внутрішні та зовнішньоекономічні зв’язки Київської Русі. 4. Назвіть теорії походження українського козацтва. 5. Складіть хронологію ключових подій Визвольної війни. 6. Зробіть порівняльну характеристику дипломатичних угод, укладених у ході Визвольної війни. 7. Охарактеризуйте основні етапи ліквідації української автономної державності у XVIII столітті. 8. Складіть порівняльну характеристику статусу українських земель у складі Російської та Австро-Угорської імперій. 9. Перерахуйте форми і охарактеризуйте зміст українського національного руху ХІХ століття. 10. Складіть соціально-політичний портрет одного з членів Центральної Ради: М. Грушевського, В. Винниченка, С. Єфремова. 11. Дайте характеристику економічного змісту універсалів Центральної Ради та конституції УНР. 12. У чому полягає історичне значення та уроки української національно-демократичної революції 1917-1920 рр.? 13. Розкрийте зміст поняття “договірна федерація” у контексті політичних подій 20-х років ХХ століття. 14. Визначте сутність понять “тоталітарний режим”, “директивне планування”, “індустріалізація”, “колективізація”. 15. Складіть хронологічну таблицю основних подій у ході Другої світової війни. 16. Назвіть причини кризових та застійних явищ у політичній та соціально-економічній сферах УРСР. 17. Дайте характеристику міжнародних економічних зв’язків суверенної України (1991-2010 рр.). 18. Охарактеризуйте основні напрямки економічної політики української держави у новітні часи. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|