МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗавданняДля студентів денної форми навчання всіх спеціальностей КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА з дисципліни: І С Т О Р І Я У К Р А Ї Н И кількість годин СРС згідно з навчальним планом – 60 годин
Завдання для самостійної роботи студента (СРС) Приступаючи до самостійного опрацювання курсу, окремих його тем, слід пам’ятати, що самостійна робота студента є ключовою формою підготовки до практичних занять. Пізнавальна діяльність студента університету ґрунтується на чотирьох послідовних етапах – фіксація навчального матеріалу, його подальше осмислення, засвоєння та вміння використовувати на практиці (освоєння). Від рівня виконання даних функцій залежить успішність не лише поточного характеру, а й підсумкового (іспит). Нижче запропоновані питання та завдання мають посприяти вашій самостійній роботі над змістом курсу, зорієнтувати у виборі оптимальних шляхів та напрямків вашої інтелектуальної праці.
1. Охарактеризуйте державницьку діяльність князів Київської Русі за напрямками: економіка, політика, кордони, військо, право, релігія, освіта, власність, міжнародні відносини. 2. Складіть історичний портрет одного з князів Київської Русі. 3. Внутрішні та зовнішньоекономічні зв’язки Київської Русі. 4. Назвіть теорії походження українського козацтва. 5. Складіть хронологію ключових подій Визвольної війни. 6. Зробіть порівняльну характеристику дипломатичних угод, укладених у ході Визвольної війни. 7. Охарактеризуйте основні етапи ліквідації української автономної державності у XVIII столітті. 8. Складіть порівняльну характеристику статусу українських земель у складі Російської та Австро-Угорської імперій. 9. Перерахуйте форми і охарактеризуйте зміст українського національного руху ХІХ століття. 10. Складіть соціально-політичний портрет одного з членів Центральної Ради: М. Грушевського, В. Винниченка, С. Єфремова. 11. Дайте характеристику економічного змісту універсалів Центральної Ради та конституції УНР. 12. У чому полягає історичне значення та уроки української національно-демократичної революції 1917-1920 рр.? 13. Розкрийте зміст поняття “договірна федерація” у контексті політичних подій 20-х років ХХ століття. 14. Визначте сутність понять “тоталітарний режим”, “директивне планування”, “індустріалізація”, “колективізація”. 15. Складіть хронологічну таблицю основних подій у ході Другої світової війни. 16. Назвіть причини кризових та застійних явищ у політичній та соціально-економічній сферах УРСР. 17. Дайте характеристику міжнародних економічних зв’язків суверенної України (1991-2010 рр.). 18. Охарактеризуйте основні напрямки економічної політики української держави у новітні часи. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|