Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Друга контрольна робота

Перша контрольна робота

Питання до рейтингового контролю

з курсу «Історія України»

1. Охарактеризуйте дослов’янський етап державотворення на території України у найдавніші часи. Еволюція господарства первісної доби.

2. Східні слов’яни у давнину. Племінні союзи, перші державні об’єднання (VI -IX ст.). Особливості розвитку господарства.

3. Проаналізуйте політичний та соціально-економічний розвиток Київської Русі (ІХ – ХІІ століття).

4. Розкрийте роль київських князів у державотворчих процесах.

5. Економічний розвиток Київської Русі. Формування аграрного суспільства: еволюція господарства та відносин власності.

6. Ґенеза українського козацтва та його історична роль: передумови виникнення, джерела формування, основні функції українського козацтва.

7. Запровадження християнства та його історичне значення.

8. Входження українських земель до складу Литви та інших держав. Суспільно-політичні процеси в Україні у другій половині ХІV-XVI ст.

9. Галицько-Волинська держава – спадкоємиця Київської Русі.

10. Приєднання Південної України до Російської імперії наприкінці XVIIІ ст. Освоєння території й заснування міст (Катеринослав, Миколаїв, Одеса, Херсон).

11. Наукові концепції історії національно-визвольної війни українського народу середини ХVІІ ст. під проводом Б.Хмельницького.

12. Діяльність Гетьмана Пилипа Орлика та оцінка його документів «Пакти й Конституції законів та вольностей Війська Запорозького» та «Вивід прав України».

13. Формування Української козацької держави в ході національно-визвольної війни середини ХVІІ ст. Роль Б.Хмельницького у державному будівництві.

14. Проаналізуйте Переяславсько-Московський договір, «Березневі статті Б.Хмельницького» від 1654 р. та їх наслідки для України. Питання приєднання України до Росії у контексті розвитку сучасної історичної науки.

15. Україна в другій половині ХVІІ ст. Руїна: її соціально-політична сутність та наслідки.

16. Соціально-економічний розвиток України у ХVІІІ ст. Зміни в промисловому та сільськогосподарському виробництві. Юридичне запровадження кріпосного права (1783 р.).

17. Охарактеризуйте політику царського уряду по обмеженню прав автономії України. Остаточна ліквідація української державності (кінець ХVІІ - ХVІІІ ст.)

18. Проаналізуйте внутрішню і зовнішню політику гетьманів Правобережної та Лівобережної України у другій половині XVII - XVIIІ ст. (Два-три на вибір).

19. Соціально-економічне становище України в середині ХIV – першій половині XVII ст. Вплив зовнішніх факторів на розвиток економіки окремих регіонів.

20. Розкрийте передумови, причини, характер та рушійні сили національно-визвольної війни українського народу середини ХVІІ ст. Перемоги під Жовтими Водами, Корсунем, Пилявцями. Укладення Зборівського договору (1649 р.)

 

1. Розкрийте процес капіталістичної еволюції України у складі Австро-Угорської та Російської імперії, її особливості у ХІХ ст.

2. Адміністративно-політичний статус України у складі Російської та Австро-Угорської імперій у ХІХ ст.

3. Модернізаційні процеси у ХІХ ст.: зародження й становлення індустріального суспільства та початок формування модерної української нації.

4. Проаналізуйте соціально-економічні реформи в Російській імперії у другій половині ХІХ ст. Формування товарно-грошових відносин в аграрному секторі. Розвиток міст, банківської системи, центрів зовнішньої торгівлі.

5. Суспільно-політичні течії в Україні та український національний рух у ХІХ ст. Кирило-Мефодіївське товариство. Т.Г. Шевченко, його роль в національному відродженні.

6. Розкрийте особливості соціально-економічного розвитку українських земель на початку ХХ ст. Столипінська аграрна реформа та її наслідки для українського народу.

7. Діяльність Центральної Ради доби української національно-демократичної революції 1917 – 1920 рр. І – ІV Універсали УЦР. Конституція УНР.

8. Охарактеризуйте стан Української держави доби української національно-демократичної революції 1917 – 1920 рр. Економічна та національно-культурна політика уряду П.Скоропадського.

9. Діяльність Директорії Української Народної Республіки доби національно-демократичної революції 1917-1920 рр. Акт Злуки УНР та ЗУНР 22 січня 1919 року та його історичне значення.

10. Історичні постаті та їх роль у державотворчих процесах періоду української національно-демократичної революції 1917-1920 рр. (М.Грушевський, В.Винниченко, П.Скоропадський та ін.).

11. Нова економічна політика 1921-1928 рр. та розробка українськими вченими-економістами її наукових основ: С. Солнцев, Г. Тіктін, А. Бориневич та ін.

12. Проаналізуйте національну політику більшовиків в Україні у 20-ті-30-ті роки ХХ ст. та її основні напрямки. М. Скрипник, М. Хвильовий, О. Шумський та ін.

13. Опишіть особливості модернізації економіки в Україні (кінець 20-х-30-ті роки). Примусова колективізація сільського господарства, її наслідки.

14. Українське питання напередодні Другої світової війни. Оформлення нового політико-правового статусу Західної України.

15. Наукові концепції історії Другої світової війни та Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр.

16. Україна у Другій світовій та Великій Вітчизняній війні 1941-1945 рр. Внесок українського народу у розгром нацистської Німеччини.

17. Дайте характеристику соціально-економічного становища України в повоєнні роки (1946-1955).

18. Соціально-економічний розвиток України в умовах хрущовської «відлиги». Економічні реформи 60-х років, їх незавершений характер.

19. Охарактеризуйте процеси державотворення в незалежній Україні: політичні, економічні, культурні та міжнародні аспекти (з 1991 року до сьогодення).

20. Розкрийте основні тенденції розвитку української економіки у новітню добу та покажіть роль економічної науки в умовах трансформації ринкової економіки.


Читайте також:

  1. I. Грецький період (друга половина VII — середина
  2. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  3. IV. Практична робота.
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 922

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 11. Відродження незалежності України. Суспільно-політичний та економічний розвиток України кінця ХХ – початку ХХІ ст. | Завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.