МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема № 1Рекреаційні зони міст України
Методичні рекомендації до самостійного опрацювання матеріалу для студентів ОКР «магістр» факультету агротехнологій і екології спеціальності: 8.070801 «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування»
Львів 2009 Рекомендовано до друку методичною радою університету Протокол № від 2008 р.
Укладачі: к.б.н. Г. А. ЛИСАК, асистент О.Й. Гнатик, К.б.н. п. р. хірівський
Відповідальний за випуск: к. б. н., доцент Б. Криктун Рецензент: викладач-методист вищої категорії, завідувач відділенням прикладної екології і організації туристичного обслуговування екологічного коледжу ЛНАУ Рибак С. Б.
Редактор: Н. В. Скосарева
Коректор: Д. В. Митякинська
© Львівський національний аграрний університет, 2009 Вступ Курс «Рекреаційні зони міст» охоплює 108 аудиторних і позааудиторних годин навчальної роботи студентів. Самостійне опрацювання матеріалу передбачає самопідготовку студента до занять і самостійне вивчення окремих розділів, як з пропедевтичною ціллю, так і з метою закріплення. Оцінювання самопідготовки до занять здійснюється під час поточного контролю. Метою навчальної дисципліни «Рекреаційні зони міст» є ознайомлення з рекреаційним потенціалом міст України, які є складовою соціально-економічних запасів нашої країни. Завданнякурсу - вивчення рекреаційних об’єктів ключових міст України; ознайомлення з історією виникнення і становлення рекреаційної сфери міст Карпатського, Кримського, Дніпровсько-Дністровського, Азово-Чорноморського рекреаційних регіонів; аналіз стану рекреаційної індустрії в містах нашої держави та визначення можливості для її вдосконалення. Методичні рекомендації до самостійного опрацювання матеріалу з дисципліни «Рекреаційні зони міст України» допоможуть студенту повноцінно освоїти матеріал. Після закінчення курсу студенти мають знати: - класифікацію рекреаційних ресурсів міст; - рекреаційні ключові міста України; - основні рекреаційні об’єкти міст Кримського, Дніпровсько-Дністровського, Карпатського, Азово-Чорноморського рекреаційних регіонів; - напрями реформування рекреаційної сфери; - рекреаційні всесвітньовідомі міста. Уміти: - охарактеризувати рекреаційні об’єкти міст; - класифікувати рекреаційні об’єкти; - визначати норми рекреаційного навантаження; - складати картосхеми рекреаційного районування. Навчальна дисципліна «Рекреаційні зони міст» сприяє ефективному засвоєнню практично всіх дисциплін екологічного напряму. Методичні рекомендації до самостійного опрацювання матеріалу з навчальної дисципліни складені на основі робочої програми, підготовленої доцентом кафедри екології та біології Г. А. Лисак і затвердженої 30. 08. 2007р., (прот. № 1). Програма розрахована на 14 годин лекцій і 28 годин практичних занять. Навчальна дисципліна включає 5 модулів: І-ІІ – навчально-аудиторної роботи (80 б.), ІІІ – самостійної роботи (8 б.), IV – індивідуальної роботи (7б.), V – наукової роботи (5 б.). Підсумковий контроль знань та умінь здійснюється у формі тестового заліку.
Тема № 1
|
||||||||
|