МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Список рекомендованої літератури1. Атаманчук П.С, Криськов А.А., Мендерецький В.В. Збірник задач з фізики /За ред. П.С. Атаманчука. - К.: Школяр, 1996. – 304 с. 2. Атаманчук П.С, Кух А.М. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики. 7-11 класи. - Кам'янець-Подільський: „Абетка-Нова", 2004. – 136 с. 3. Мендерецький В.В., Кух А.М., Ляшенко О.І. Методичні основи організації і проведення навчального фізичного експерименту : навчальний посібник. - Кам'янець-Подільський: ПП Буйницький О.А., 2006.–216с. 4. Атаманчук П.С, Мендерецький В.В., Панчук О.П. Практикум з безпеки життєдіяльності та охорони праці: Навчально-методичний посібник. –Кам'янець-Подільський: ФОП Сисин О.В., 2007. – 140 с. 5. Атаманчук П.С, Мендерецький. В.В., Панчук О.П. Практикум з безпеки 6. Баев Б.Ф.Психологічне вивчення учнів. - К., 1977. 7. Виховні заходи. Сценарії / Упоряд. О.В.Гноінська. – Х.: Ранок –НТ, 2007. – 302 с.– (Дивограй). 8. ВКраїні знань: Інтегрований урок (математика з елементами народознавства) //Все для вчителя. — 1999. - № 17-18. С.71-72. 9. Журнали «Все для вчителя», «Виховна робота в школі», «Шкільний світ», «Позакласний час», «Відкритий урок». 10. Ігнатенко М., Соколенко Л. Прикладні задачі в курсі математики // Рідна школа. - 1997. - № 5 – С. 66-67. 11. Іова В., Красномовець Л. Від правомірної поведінки школяра – до правової культури громадянина України. Навчально-методичний посібник – Кам’янець-Подільський: ПП Зволейко Д.Г., 2006.– 156 с. 12. Іова В.Ю., Красномовець Л.В. Інноваційні методи виховання. Навчально-методичний посібник. – Кам’янець-Подільський: ПП Мошак М.І., 2006.– 192 с. 13. Конет І.М., Сморжевський Л.О. Математика в означеннях, формулах і задачах: Для учнів та абітурієнтів. – Кам’янець-Подільський: «Абетка», 2008.– 292 с. 14. Конфорович А.Г.Математика лабіринта. К.:1987. 15. Ланіна І.Я.Позакласна робота з фізики – К.: Рад. шк. 1983 – 206 с. 16. Мендерецький В.В., Панчук О.П. Лабораторні і практичні заняття з безпеки життєдіяльності, цивільної оборони і охорони праці /навчально-методичний посібник. – Кам'янець-Подільський: ПП АСТК, 2005. – 138 с. 17. Методикивикладання фахових дисциплін. 18. Об’єднання-гра «Юнь Поділля». Методичний посібник. – Кам’янець-Подільський: ПП Мошак М.І., 2006.–120 с. 19. Програми, підручники та навчальні посібники з фахових дисциплін. 20. Психологічнанаука, вчитель, учень /За ред. В І.Войтка. — К., 1979. 21. Пташнік Л.І., Дмитренко П.В. Технічні задачі та завдання:навчальний і посібник з технічних видів праці. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2006. –60 с. 22. Розробкиуроків з математики // Все для вчителя. — 1999. — № 17-18. – С.77-81. 23. Семерня О.М. Основи кінематики (матеріали для здійснення оперативного, 24. Сергієнко В.П. Вивчення фізики у 7 класі 12-річної школи. Методичний посібник. - К.: Шкільний світ, 2007. – 126 с. 25. Середюк Г.М. Педагогічний пошук класного керівника. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2002.–120 с. 26. Скобелєв Г.М., БерманВ.П.Математика в позаурочний час. К., 1973. 27. Сморжевський Л.О., Липницька І.В. Геометрія 7-9. Дидактичні матеріали та тематичні перевірочні роботи для рівневого навчання. – Кам’янець-Подільський: «Абетка-НОВА», 2002.– 104 с. 28. Сморжевський Л.О., Непочатова Т.С. Геометрія 7-9. Тематичні рівневі перевірочні роботи. – Кам’янець-Подільський: «Абетка-НОВА»,2001.– 88 с. Зміст 1. Пояснювальна записка. 3 2. Цілі і завдання педагогічної практики.. 4 3. Зміст педагогічної практики.. 5 3.1 Початковий етап педагогічної практики.. 5 3.2 Навчально-виховна робота з фаху. 6 3.3 Позакласна робота з фаху. 6 3.4 Виховна робота з класом.. 7 3.5 Методична робота. 7 3.6 Науково-дослідницька робота. 8 4. Основні уміння (педагогічні компетенції), які мають бути сформовані у студентів під час практики 8 4.1 Основні загальні психолого-педагогічні вміння.. 8 4.2 Основні професійно-методичні вміння. 9 5. Права і обов’язки студентів-практикантів.. 11 6. Зміст роботи керівників практики.. 12 7. Звітна документація та оцінка педагогічної діяльності студента-практиканта. 16 7.1. Звітна документація.. 16 7.2. Оцінювання і аналіз навчально-виховної діяльності студента-практиканта. 16 7.3. Підведення підсумків педпрактики.. 17 8. Методичні поради по організації практики і виконання студентами їх завдань.. 17 8.1 Підготовка до уроків.. 17 8.2 Проведення позакласної роботи з фаху. 18 8.3 Організація виховної роботи з класом.. 19 8.4. Психологічне забезпечення навчально-виховної діяльності школярів студентом-практикантом 22 8.5 Організація методичної роботи студента-практиканта. 23 8.6 Індивідуальні навчально-дослідницькі завдання.. 24 8.7. Підведення підсумків педагогічної практики.. 26 9. Додатки.. 29
Читайте також:
|
||||||||
|