МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Список рекомендованої літератури1. Атаманчук П.С, Криськов А.А., Мендерецький В.В. Збірник задач з фізики /За ред. П.С. Атаманчука. - К.: Школяр, 1996. – 304 с. 2. Атаманчук П.С, Кух А.М. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики. 7-11 класи. - Кам'янець-Подільський: „Абетка-Нова", 2004. – 136 с. 3. Мендерецький В.В., Кух А.М., Ляшенко О.І. Методичні основи організації і проведення навчального фізичного експерименту : навчальний посібник. - Кам'янець-Подільський: ПП Буйницький О.А., 2006.–216с. 4. Атаманчук П.С, Мендерецький В.В., Панчук О.П. Практикум з безпеки життєдіяльності та охорони праці: Навчально-методичний посібник. –Кам'янець-Подільський: ФОП Сисин О.В., 2007. – 140 с. 5. Атаманчук П.С, Мендерецький. В.В., Панчук О.П. Практикум з безпеки 6. Баев Б.Ф.Психологічне вивчення учнів. - К., 1977. 7. Виховні заходи. Сценарії / Упоряд. О.В.Гноінська. – Х.: Ранок –НТ, 2007. – 302 с.– (Дивограй). 8. ВКраїні знань: Інтегрований урок (математика з елементами народознавства) //Все для вчителя. — 1999. - № 17-18. С.71-72. 9. Журнали «Все для вчителя», «Виховна робота в школі», «Шкільний світ», «Позакласний час», «Відкритий урок». 10. Ігнатенко М., Соколенко Л. Прикладні задачі в курсі математики // Рідна школа. - 1997. - № 5 – С. 66-67. 11. Іова В., Красномовець Л. Від правомірної поведінки школяра – до правової культури громадянина України. Навчально-методичний посібник – Кам’янець-Подільський: ПП Зволейко Д.Г., 2006.– 156 с. 12. Іова В.Ю., Красномовець Л.В. Інноваційні методи виховання. Навчально-методичний посібник. – Кам’янець-Подільський: ПП Мошак М.І., 2006.– 192 с. 13. Конет І.М., Сморжевський Л.О. Математика в означеннях, формулах і задачах: Для учнів та абітурієнтів. – Кам’янець-Подільський: «Абетка», 2008.– 292 с. 14. Конфорович А.Г.Математика лабіринта. К.:1987. 15. Ланіна І.Я.Позакласна робота з фізики – К.: Рад. шк. 1983 – 206 с. 16. Мендерецький В.В., Панчук О.П. Лабораторні і практичні заняття з безпеки життєдіяльності, цивільної оборони і охорони праці /навчально-методичний посібник. – Кам'янець-Подільський: ПП АСТК, 2005. – 138 с. 17. Методикивикладання фахових дисциплін. 18. Об’єднання-гра «Юнь Поділля». Методичний посібник. – Кам’янець-Подільський: ПП Мошак М.І., 2006.–120 с. 19. Програми, підручники та навчальні посібники з фахових дисциплін. 20. Психологічнанаука, вчитель, учень /За ред. В І.Войтка. — К., 1979. 21. Пташнік Л.І., Дмитренко П.В. Технічні задачі та завдання:навчальний і посібник з технічних видів праці. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2006. –60 с. 22. Розробкиуроків з математики // Все для вчителя. — 1999. — № 17-18. – С.77-81. 23. Семерня О.М. Основи кінематики (матеріали для здійснення оперативного, 24. Сергієнко В.П. Вивчення фізики у 7 класі 12-річної школи. Методичний посібник. - К.: Шкільний світ, 2007. – 126 с. 25. Середюк Г.М. Педагогічний пошук класного керівника. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2002.–120 с. 26. Скобелєв Г.М., БерманВ.П.Математика в позаурочний час. К., 1973. 27. Сморжевський Л.О., Липницька І.В. Геометрія 7-9. Дидактичні матеріали та тематичні перевірочні роботи для рівневого навчання. – Кам’янець-Подільський: «Абетка-НОВА», 2002.– 104 с. 28. Сморжевський Л.О., Непочатова Т.С. Геометрія 7-9. Тематичні рівневі перевірочні роботи. – Кам’янець-Подільський: «Абетка-НОВА»,2001.– 88 с. Зміст 1. Пояснювальна записка. 3 2. Цілі і завдання педагогічної практики.. 4 3. Зміст педагогічної практики.. 5 3.1 Початковий етап педагогічної практики.. 5 3.2 Навчально-виховна робота з фаху. 6 3.3 Позакласна робота з фаху. 6 3.4 Виховна робота з класом.. 7 3.5 Методична робота. 7 3.6 Науково-дослідницька робота. 8 4. Основні уміння (педагогічні компетенції), які мають бути сформовані у студентів під час практики 8 4.1 Основні загальні психолого-педагогічні вміння.. 8 4.2 Основні професійно-методичні вміння. 9 5. Права і обов’язки студентів-практикантів.. 11 6. Зміст роботи керівників практики.. 12 7. Звітна документація та оцінка педагогічної діяльності студента-практиканта. 16 7.1. Звітна документація.. 16 7.2. Оцінювання і аналіз навчально-виховної діяльності студента-практиканта. 16 7.3. Підведення підсумків педпрактики.. 17 8. Методичні поради по організації практики і виконання студентами їх завдань.. 17 8.1 Підготовка до уроків.. 17 8.2 Проведення позакласної роботи з фаху. 18 8.3 Організація виховної роботи з класом.. 19 8.4. Психологічне забезпечення навчально-виховної діяльності школярів студентом-практикантом 22 8.5 Організація методичної роботи студента-практиканта. 23 8.6 Індивідуальні навчально-дослідницькі завдання.. 24 8.7. Підведення підсумків педагогічної практики.. 26 9. Додатки.. 29
Читайте також:
|
||||||||
|