МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПерелікиПереліки за потребою, можуть бути наведені всередині підрозділів, пунктів або підпунктів. Перед переліком ставлять двокрапку. Перед кожною позицією переліку слід ставити малу літеру української абетки з дужкою або, не нумеруючи, ‑ дефіс (перший рівень деталізації). Для подальшої деталізації переліку слід використовувати арабські цифри з дужкою (другий ступінь деталізації). Наприклад: а) натуральні вимірники: 1) міри довжини; 2) ваги; 3) площі; 4) об’єма; б) трудові вимірники; в) грошові (вартісні) вимірники. Переліки першого рівня деталізації друкують малими літерами з абзацного відступу, другого – з відступом відносно місця розташування переліків першого рівня. При оформленні нумерованого списку слід звертати увагу на наявність символів пунктуації. Якщо кожний з пунктів списку містить кілька речень, його оформлюють за зразком, наведеним нижче: 1. Кількість ... . 2. Недостатня увага ... . 3. Якість ... . У всіх інших випадках нумерований список має такий вигляд: 1) об’єктивні причини; 2) суб’єктивні фактори; 3) властивості системи. Отже, після дужок та дефісу текст подають з маленької літери, в кінці ставиться „ ; ”. Після цифри з крапкою текст починається з великої літери з крапкою в кінці. Примітки Примітки вміщують у курсовій роботі за необхідністю пояснення тексту, таблиці або ілюстрації. Їх розташовують безпосередньо після тексту, таблиці, ілюстрації, яких вони стосуються. Одну примітку не нумерують. Слово “Примітка” друкують з великої літери з абзацного відступу, не підкреслюючи, після слова “Примітка” ставлять крапку і з великої літери у тому ж рядку подають текст примітки. Декілька приміток нумерують послідовно арабськими цифрами з крапкою. Після слова “Примітки” ставлять двокрапку і з нового рядка з абзацу після номера примітки з великої літери подають текст примітки. Приклад: Примітка. Значення………………………………………………………………... ……………………………………………………………………………………………… Примітки: 1. Наявність………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………… 2. Призначення…………..………………………………………………………… ………………..………………….…………………………………….…………………… Виноски Виноски позначають у вигляді арабських цифр (порядкових номерів) з дужкою. Нумерація виносок окрема для кожної сторінки. Текст виноски починають з абзацного відступу і друкують з мінімальним міжрядковим інтервалом (в кінці сторінки). Приклад: “Він базується на використанні інтуїтивного прогнозування за методом Дельфи 1).” 30 – 40 мм 1) У стародавньому місті Дельфи……………………………….………………... ……………………………………………………………………………………………… Читайте також:
|
||||||||
|