Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки

1. Бере участь у проведенні настановної і підсумкової конференцій, засіданні педради школи по підведенню підсумків педпрактики.

2. Організовує розподіл студентів-практикантів по класах, відвідування практикантами позакласних заходів в закріпленому класі (2 день практики).

3. Надає допомогу в плануванні розділу “Виховна робота з класом” (І тиждень).

4. Забезпечує організацію й проведення студентом виховної роботи із класом:

а) консультує студентів при складанні індивідуального плану (І тиждень);

б) перевіряє і затверджує індивідуальний план студента (II тиждень) конспекти виховних заходів (III тиждень);

в) спрямовує групову роботу студента з активом класу, учнями, що виявляють особливу цікавість до колективної творчої діяльності;

г) надає методичну допомогу: в організації індивідуальної роботи з учнями; роботи з батьками школярів (пропаганда педагогічних знань, участь в підготовці і проведенні батьківських зборів, конференцій, відвідуванні сімей учнів і ін.), в проведенні анкетувань, спостережень, вивченні міжособистісних відносин в учнівському колективі (II-III тиждень);

д) відвідує і аналізує заліковий виховний захід (V-VII тиждень);

е) перевіряє звітну документацію студента (яка повинна бути здана практикантом не пізніше ніж за 1-3 день до проведення педради в школі).

5. Надає допомогу студентам в організації і проведенні дослідницької роботи з педагогіки.

6. Бере участь в засіданні педради школи. Разом з груповим керівником, методистом фахової кафедри, кафедри психології, співробітниками школи оцінює роботу студента протягом педагогічної практики.

7. Доповідає на засіданні кафедри, підсумковій конференції про результати педпрактики.

ЗМІСТ

І. Вступ………………………………….……………….3

II. Зміст і програма педагогічної практики студентів передвипускного курсу…………………………….………4

III. Зміст і програма педагогічної практики студентів випускного курсу……………………………….…………..9

IV. В допомогу СТУДЕНТУ-ПРАКТИКАНТУ (Методичні рекомендації з оформлення звітної документації)……………………………………………….15

1. Методичні поради з ведення індивідуального плану навчально-виховної роботи……………...…………………16

2. Приблизна схема щоденника психолого-педагогічних спостережень студента-практиканта ………………...……20

3. Приблизна схема звіту практиканта…………………….21

4. Зразок конспекту залікового уроку…………...………...22

5. Зразок оформлення залікового виховного заходу….......25

6. Приблизна схема психолого-педагогічного аналізу виховного заходу…………………………………………....26

7. Схема спостереження і аналізу проведення екскурсії……………………………………………………...28

8. Форми проведення класної години……………...………29

9. Розробки виховних заходів……………………...………30

10. Схема вивчення особистості…………………...…........55

11. Схема вивчення колективу учнів класу……...………..58

12. Анкета для вивчення організації класного колективу…………………………………………………….59

13. Приблизна схема аналізу залікового уроку студента IV-V курсу………………………………………….…………...65

14. Критерії оцінок виховних заходів, проведених студентами старших курсів………………………………...67

V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки…………..71




Переглядів: 974

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії оцінок виховних заходів, проведених студентами старших курсів | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.