Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінок виховних заходів, проведених студентами старших курсів

Загальні вимоги до практиканта

1. Достатній рівень етичної і психолого–педагогічної зрілості, як основний показник підготовки практиканта до здійснення виховних задач з учнями різного віку.

2. Уміння самостійно підготуватися до проведення виховного заходу і провести його в конкретних умовах.

3. Уміння творчо проводити виховні заходи з учнями старшого віку.

4. Уміння володіти класом.

5. Бездоганність мови.

6. Досягнення поставленої виховної мети.

 

Оцінка "відмінно" ставиться, якщо:

– виконане виховне завдання повністю відповідає названим вище вимогам і показує практиканта як умілого організатора, що виявив повну самостійність і творчість у підготовці до заходу й успішному його проведенні;

– практикант, готуючись до виконання виховного завдання, вивчив рекомендовану літературу й, зокрема, досвід виховної роботи Павлишської середньої школи ім. В.О.Сухомлинського;

– для здійснення виховного завдання студентом була проведена значна підготовка до виховного заходу (провів обговорення популярної літератури, художньої літератури серед учнів свого класу, організував виставку рекомендованої літератури з відповідного питання, взяв участь у проведенні класних зборів з обговорення стану дисципліни й успішності в класі й ін.);

– практикант під час виконання виховного завдання поводився впевнено, тактовно ставився до учнів, усіляко підтримував активність стриманих учнів і зупиняв невитриманих, заохочував “мовчазних”.

Відкриття зборів і підведення підсумків проходили з підйомом і бездоганно з боку практиканта.

Оцінка "добре" ставиться, якщо:

– виховне завдання за своєю ідейно-політичною спрямованістю і за своїм змістом виконане на достатньо високому психолого-педагогічному рівні і досягло виховної цілі;

– практикант доклав багато зусиль в підготовці до виконання виховного завдання, використовував матеріал власних спостережень по вивченню важких учнів класу, рекомендовану літературу і матеріали виставки методичного кабінету інституту (методичні розробки); під час проведення виховного заходу практикант поводився вільно, упевнено, без особливих труднощів долав вияви недисциплінованості і неслухняності окремих учнів, що ухиляються від суспільних доручень, і упевнено відстоював свої рекомендації і вимоги;

– під час проведення виховного заходу проявив деяку розгубленість, викликану несподіваними питаннями, переключаючи такі питання на колективне обговорення, показавши цим недостатню наукову підготовленість до вирішення їх самостійно;

– в підготовці контрольного виховного завдання практикант проявив деяку самостійність, але вніс мало творчості у його виконання, а в трактуванні питань не виходив за межі рекомендованих літературних джерел, мало використовував прикладів з життя, з досвіду школи і лише колективними зусиллями добивався того, щоб дати вичерпну відповідь на поставлені йому запитання;

– практикант вміло керував класом, залучаючи велику частину учнів до активної участі в обговоренні поставлених питань, але так і не зміг привернути байдужих учнів до активної участі у виконанні суспільних доручень, не проявив достатньої наполегливості щоб діяти через колектив, а більше намагався впливати особисто;

– практикант проявив уміння тримати себе в колективі, проявляючи тактовність у відношенні до учнів і уміння вести розмову, бесіду, логічно мислити.

Оцінка "задовільно" ставиться, якщо:

– практикант, готуючись до контрольного виховного заходу недостатньо продумав план його виконання, внаслідок чого виникли непередбачені труднощі, які привели до поверхневого висвітлення окремих питань і до недостатньої активності учнів, що дещо понизило виховну цінність виконаного виховного завдання;

– в здійсненні виховного завдання практикант недостатньо використовував ілюстративний матеріал, обмежившись описаннями;

– в трактуванні настановчих порад і доказів виховного значення окремих засобів і форм проведення даного виду виховної роботи практикант обмежився загальною характеристикою цього виду і лише нашвидку охарактеризував його своєрідність, чим звузив пізнавальні можливості виховної роботи в конкретних умовах;

– в ході здійснення виховного заходу хоч і були застосовані такі форми проведення його, які викликали глибокий інтерес у учнів, але разом з тим недостатньо були використані можливості цих форм в окремих умовах;

– в проведенні виховного заходу практикант проявив деяку розгубленість і недостатню готовність подолати несподівані труднощі у відповідях на питання школярів або їх рекомендації і побажання;

– практикант проявив недостатню теоретичну підготовку у вихованні учнів засобами обраної ним форми виховної роботи; практикант проявив невпевненість в своїх силах і деяку розгубленість при несподіваних труднощах організаційного характеру, недостатнє уміння володіти класом.

Оцінка "незадовільно" ставиться, якщо:

– тема й мета виконаного виховного завдання були малоактуальними в системі запаланованих класним керівником виховних заходів;

– зміст і план проведення виховного заходу недостатньо продумані, чим і було обумовлене байдуже ставлення учнів до обговорення даного питання;

– практикант у процесі проведення настановчої інформації й трактувань основних теоретичних положень з виховної роботи в даній галузі виявив недостатню теоретичну підготовку й уміння практично показати, як варто застосовувати рекомендовані ним форми й методи в процесі здійснення їх у конкретних умовах;

– практикант виявив безпорадність у подоланні труднощів організаційного характеру, не зумів організувати клас на творче обговорення поставлених питань;

– практикант не вміє поводитися в класі, у стосунках з учнями допускає нетактовність; проведений контрольний виховний захід не досяг поставленої мети


Читайте також:

  1. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  3. А) загальні критерії
  4. Алгебраїчні критерії стійкості
  5. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  6. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  7. Бальна система оцінок технічного стану газопроводів
  8. Безпека фондового ринку: суть, критерії та індикатори оцінки
  9. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  10. ВАЖЛИВІ КРИТЕРІЇ
  11. ВАЖЛИВІ КРИТЕРІЇ
  12. Валютний курс. Режими встановлення валютних курсів




Переглядів: 889

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Студента IV-V курсу | V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.