МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Критерії оцінок виховних заходів, проведених студентами старших курсівЗагальні вимоги до практиканта 1. Достатній рівень етичної і психолого–педагогічної зрілості, як основний показник підготовки практиканта до здійснення виховних задач з учнями різного віку. 2. Уміння самостійно підготуватися до проведення виховного заходу і провести його в конкретних умовах. 3. Уміння творчо проводити виховні заходи з учнями старшого віку. 4. Уміння володіти класом. 5. Бездоганність мови. 6. Досягнення поставленої виховної мети.
Оцінка "відмінно" ставиться, якщо: – виконане виховне завдання повністю відповідає названим вище вимогам і показує практиканта як умілого організатора, що виявив повну самостійність і творчість у підготовці до заходу й успішному його проведенні; – практикант, готуючись до виконання виховного завдання, вивчив рекомендовану літературу й, зокрема, досвід виховної роботи Павлишської середньої школи ім. В.О.Сухомлинського; – для здійснення виховного завдання студентом була проведена значна підготовка до виховного заходу (провів обговорення популярної літератури, художньої літератури серед учнів свого класу, організував виставку рекомендованої літератури з відповідного питання, взяв участь у проведенні класних зборів з обговорення стану дисципліни й успішності в класі й ін.); – практикант під час виконання виховного завдання поводився впевнено, тактовно ставився до учнів, усіляко підтримував активність стриманих учнів і зупиняв невитриманих, заохочував “мовчазних”. Відкриття зборів і підведення підсумків проходили з підйомом і бездоганно з боку практиканта. Оцінка "добре" ставиться, якщо: – виховне завдання за своєю ідейно-політичною спрямованістю і за своїм змістом виконане на достатньо високому психолого-педагогічному рівні і досягло виховної цілі; – практикант доклав багато зусиль в підготовці до виконання виховного завдання, використовував матеріал власних спостережень по вивченню важких учнів класу, рекомендовану літературу і матеріали виставки методичного кабінету інституту (методичні розробки); під час проведення виховного заходу практикант поводився вільно, упевнено, без особливих труднощів долав вияви недисциплінованості і неслухняності окремих учнів, що ухиляються від суспільних доручень, і упевнено відстоював свої рекомендації і вимоги; – під час проведення виховного заходу проявив деяку розгубленість, викликану несподіваними питаннями, переключаючи такі питання на колективне обговорення, показавши цим недостатню наукову підготовленість до вирішення їх самостійно; – в підготовці контрольного виховного завдання практикант проявив деяку самостійність, але вніс мало творчості у його виконання, а в трактуванні питань не виходив за межі рекомендованих літературних джерел, мало використовував прикладів з життя, з досвіду школи і лише колективними зусиллями добивався того, щоб дати вичерпну відповідь на поставлені йому запитання; – практикант вміло керував класом, залучаючи велику частину учнів до активної участі в обговоренні поставлених питань, але так і не зміг привернути байдужих учнів до активної участі у виконанні суспільних доручень, не проявив достатньої наполегливості щоб діяти через колектив, а більше намагався впливати особисто; – практикант проявив уміння тримати себе в колективі, проявляючи тактовність у відношенні до учнів і уміння вести розмову, бесіду, логічно мислити. Оцінка "задовільно" ставиться, якщо: – практикант, готуючись до контрольного виховного заходу недостатньо продумав план його виконання, внаслідок чого виникли непередбачені труднощі, які привели до поверхневого висвітлення окремих питань і до недостатньої активності учнів, що дещо понизило виховну цінність виконаного виховного завдання; – в здійсненні виховного завдання практикант недостатньо використовував ілюстративний матеріал, обмежившись описаннями; – в трактуванні настановчих порад і доказів виховного значення окремих засобів і форм проведення даного виду виховної роботи практикант обмежився загальною характеристикою цього виду і лише нашвидку охарактеризував його своєрідність, чим звузив пізнавальні можливості виховної роботи в конкретних умовах; – в ході здійснення виховного заходу хоч і були застосовані такі форми проведення його, які викликали глибокий інтерес у учнів, але разом з тим недостатньо були використані можливості цих форм в окремих умовах; – в проведенні виховного заходу практикант проявив деяку розгубленість і недостатню готовність подолати несподівані труднощі у відповідях на питання школярів або їх рекомендації і побажання; – практикант проявив недостатню теоретичну підготовку у вихованні учнів засобами обраної ним форми виховної роботи; практикант проявив невпевненість в своїх силах і деяку розгубленість при несподіваних труднощах організаційного характеру, недостатнє уміння володіти класом. Оцінка "незадовільно" ставиться, якщо: – тема й мета виконаного виховного завдання були малоактуальними в системі запаланованих класним керівником виховних заходів; – зміст і план проведення виховного заходу недостатньо продумані, чим і було обумовлене байдуже ставлення учнів до обговорення даного питання; – практикант у процесі проведення настановчої інформації й трактувань основних теоретичних положень з виховної роботи в даній галузі виявив недостатню теоретичну підготовку й уміння практично показати, як варто застосовувати рекомендовані ним форми й методи в процесі здійснення їх у конкретних умовах; – практикант виявив безпорадність у подоланні труднощів організаційного характеру, не зумів організувати клас на творче обговорення поставлених питань; – практикант не вміє поводитися в класі, у стосунках з учнями допускає нетактовність; проведений контрольний виховний захід не досяг поставленої мети Читайте також:
|
||||||||
|