Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів

6.1. Відповідно до пунктів 2.1-2.5 розділу ІІ і пункту 6.13 VI цих Правил для проведення вступних екзаменів створюються екзаменаційні комісії. Для проведення фахових випробувань при вступі на навчання на основі раніше здобутого освітньо-кваліфікаційного рівня створюються фахові атестаційні комісії.

Рішенням приймальної комісії результати вступного екзамену з конкурсного предмета щодо вступу на певний напрям підготовки (спеціальність) можуть бути зараховані для участі у конкурсному відборі на інший напрям підготовки (спеціальність) у даному вищому навчальному закладі.

6.2 Приймальна комісія НАУ допускає до участі у конкурсному відборі для вступу на навчання вступників на основі повної загальної середньої освіти, які подають сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання (або їх копії) з трьох відповідних загальноосвітніх предметів, визначених Переліком конкурсних предметів сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання цих Правилами прийому до Національного авіаційного університету у 2015 році (вступних випробувань, творчих конкурсів (див. додаток 5) для здобуття ОКР бакалавра – не нижче 120 балів з української мови та літератури, яка є обов’язковим конкурсним предметом, та не нижче 140 балів з профільних конкурсних предметів.

Для конкурсного відбору осіб, які на основі повної загальної середньої освіти вступають до НАУ для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра зараховуються бали сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання (результати вступних екзаменів) з трьох предметів або двох предметів та конкурсу творчих здібностей за переліком, наведеним у додатку 5 до цих Правил.

6.3. Для конкурсного відбору осіб, які на основі повної загальної середньої освіти вступають для здобуття ОКР бакалавра, конкурсний бал обчислюється шляхом додавання балів сертифіката з конкурсних предметів (балів вступних екзаменів, творчих конкурсів), середнього бала документа (додатка до документа) про повну загальну середню освіту, помножених на вагові коефіцієнти. Бали за особливі успіхи та за успішне закінчення підготовчих курсів вищого навчального закладу, обсяг навчальних годин яких становить на менше 150 аудиторних годин та строк навчання – не менше трьох місяців, для вступу до НАУ на природничо-математичні та інженерно-технічні спеціальності, нараховуються з урахуванням коефіцієнтів відповідно до абзацу двадцять п’ятого пункту 2 розділу IV Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2015 р., а саме: вага бала за особливі успіхи (призерам IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових предметів; призерам III етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої академії наук України, перелік секцій яких відповідно до напрямів підготовки при вступі до вищих навчальних закладів для здобуття ступеня бакалавра наведено в додатку 6 до цих Правил) становить 5 відсотків конкурсного балу - 10 додаткових балів. Вага бала за особливі успіхи та/або за успішне закінчення підготовчих курсів НАКУ наведено у додатку 7 до цих Правил. Середній бал документа про повну загальну середню освіту обчислюється за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин бала та вноситься до Єдиної бази. Оцінки з документа про повну загальну середню освіту, які виставлені за 5-бальною шкалою, враховуються таким чином: “3” відповідає “6”, “4” відповідає “9”, “5” відповідає “12”. Внесений до Єдиної бази за 12-бальною шкалою середній бал автоматично переводиться у 200-бальну шкалу за таблицею відповідності середнього бала документа про повну загальну середню освіту, обрахованого за 12-бальною шкалою, значенням 200-бальної шкали, наведеною у додатку 8 до цих Правил.

6.4. При вступі на навчання на основі повної загальної середньої освіти подання вступниками сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання є обов’язковим, крім випадків, передбачених розділом VIII цих Правил.

6.5. Особи, не атестовані з української мови, подають сертифікат Українського центру оцінювання якості освіти з мови, оцінки з якої виставлені в документі про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень (складають вступний екзамен з урахуванням наявності відповідних педагогічних і науково-педагогічних кадрів, які є членами предметних (атестаційних) комісій).

6.6. При прийомі на навчання на основі здобутого освітньо-кваліфікаційного рівня для здобуття освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавра спеціаліста, магістра перелік показників конкурсного відбору, строки та порядок проведення фахових випробуваньвизначаються Правилами прийому до НАУ та положенням НАУ про прийом на навчання на ОКР «спеціаліст», «магістр».

6.7. Для вступників на ОКР магістра на основі базової та повної вищої освіти конкурсний бал обчислюється як сума результату фахового випробування, вступного екзамену з іноземної мови та додаткових показників конкурсного відбору відповідно до Положення про конкурсний відбір вступників на навчання за освітньо-професійними програмами підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Спеціаліст", "Магістр" Національного авіаційного університету, що розробляється окремо для кожної спеціальності.

Для конкурсного відбору осіб при прийомі на навчання для здобуття освітньо-кваліфікаційних рівнів спеціаліста, магістра використовується особистий рейтинг кожного вступника, що розраховується:

- на підставі оцінок, отриманих вступником за весь попередній період навчання за відповідним освітньо-кваліфікаційним рівнем з навчальних дисциплін;

- навчальних та виробничих практик;

- державної атестації;

- фахового вступного випробування;

- вступного екзамену з іноземної мови для вступників на ОКР магістра;

- участі в науковій роботі тощо.

Оцінки, отримані за виконання курсових робіт та проектів, до уваги не беруться, тому що вони є складовими відповідних дисциплін.

6.8. Результати вступних екзаменів та творчих конкурсів для вступників, які вступають на основі повної загальної середньої освіти, оцінюються за шкалою від 100 до 200 балів.

Результати творчого конкурсу оцінюються за 200-бальною шкалою окремо за кожну сесію творчого конкурсу, яких не може бути більше, ніж три.

Оцінка за творчий конкурс обчислюється як середнє арифметичне отриманих балів за кожну сесію конкурсу, крім напрямів підготовки галузі знань 0202 «Мистецтво» та напряму підготовки 6.060102 «Архітектура», на яких оцінка розраховується як сума балів, отриманих на кожній сесії творчого конкурсу. Вступники, які отримали оцінку нижче мінімально встановленого рівня, відповідно до вимог пункту 1 розділу VII не допускаються до участі у наступній сесії творчого конкурсу та конкурсному відборі на навчання.

6.9. Програми творчих конкурсів розробляються і затверджуються не пізніше, ніж за три місяці до початку прийому документів. Не допускається введення до творчих конкурсів завдань, що виходять за межі зазначених програм. Програми творчих конкурсів оприлюднюються на веб-сайті НАУ. У програмах творчих конкурсів повинні міститися критерії оцінювання кожного вступного випробування.

6.10. Програми фахових випробувань для вступу на основі здобутого ОКР розробляються і затверджуються не пізніше, ніж за три місяці до початку прийому документів.

6.11. Вступники, які виявили бажання вступати на напрями де підготовка фахівців здійснюється англійською мовою, додатково проходять тестування з англійської мови. За умови проходження вступником зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови з балами вище, ніж 120 – додаткового тестування для навчання в англомовних групах не проводиться.

Оцінки з додаткового тестування для вступників за напрямами, де підготовка ведеться англійською мовою не впливає на конкурсний бал вступника, а є лише рекомендацією до навчання в англомовних групах за наведеними нижче напрямами:

0401 ПРИРОДНИЧІ НАУКИ

6.040106 Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування

0501 ІНФОРМАТИКА ТА ОБЧИСЛЮВАЛЬНА ТЕХНІКА

6.050102 Комп'ютерна інженерія

6.050103 Програмна інженерія

0502 АВТОМАТИКА ТА УПРАВЛІННЯ

6.050201 Системна інженерія

6.050202 Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології

0506 ЕНЕРГЕТИКА ТА ЕНЕРГЕТИЧНЕ МАШИНОБУДУВАННЯ

6.050604 Енергомашинобудування

0508 ЕЛЕКТРОНІКА

6.050802 Електронні пристрої і системи

0509 РАДІОТЕХНІКА, РАДІОЕЛЕКТРОННІ АПАРАТИ ТА ЗВ'ЯЗОК

6.050901 Радіотехніка

0511 Авіаційна та ракетно-космічна техніка

6.051101 Авіа- і ракетобудування

6.051103 Авіоніка

0514 біотехнологія

6.051401 Біотехнологія

0601 БУДІВНИЦТВО ТА АРХІТЕКТУРА

6.060101 Будівництво

0701 ТРАНСПОРТ І ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА

6.070101 Транспортні технології (за видами транспорту)

6.070102 Аеронавігація

6.070103 Обслуговування повітряних суден

6.12. Особи, які без поважних причин не з’явилися на вступні екзамени у визначений розкладом час, особи, знання яких було оцінено балами нижче встановленого цими правилами мінімального рівня, а також особи, які забрали документи після дати закінчення прийому документів, до участі в наступних вступних екзаменах та у конкурсному відборі не допускаються.

Перескладання вступних екзаменів не допускається.

6.13. Апеляції на результати вступних екзаменів, творчих конкурсів, що проведені вищим навчальним закладом, розглядає апеляційна комісія Національного авіаційного університету, склад та порядок роботи якої затверджується наказом ректора. Апеляції на результати вступних випробувань проводяться відповідно до “Положення про порядок подання і розгляд апеляцій“, затвердженого наказом ректора.

За результатами вступних випробувань та творчих конкурсів обґрунтована апеляція подається особисто абітурієнтом до 17.00 в день оголошення результатів випробування на ім’я відповідального секретаря приймальної комісії. Засідання апеляційної комісії проводиться в день подачі апеляції. На засідання запрошуються: абітурієнт, викладачі, які перевіряли роботу, голова предметної комісії та члени апеляційної комісії. Сторонні особи (в тому числі і батьки абітурієнтів) до розгляду апеляції не допускаються. На засіданні абітурієнт знайомиться зі своєю перевіреною роботою та отримує пояснення відносно помилок і зауважень. Якщо абітурієнт після відповідних пояснень не погоджується з отриманою оцінкою вдруге, його робота передається на рецензію членові апеляційної комісії. Після ретельного ознайомлення з роботою абітурієнта член апеляційної комісії оцінює її, а свої висновки висвітлює у рецензії. Результати засідання апеляційної комісії та рецензія передаються на розгляд приймальної комісії. Заяви на апеляцію, подані у невстановлені терміни, до розгляду не приймаються.

6.14. Особи, не атестовані з української мови, подають сертифікат Українського центру оцінювання якості освіти з мови, оцінки з якої виставлені в документі про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень (складають вступний екзамен з урахуванням наявності відповідних педагогічних і науково-педагогічних кадрів, які є членами предметних (атестаційних) комісій).

Результат екзамену на основі повної загальної середньої освіти оцінюється за шкалою від 100 до 200 балів і зараховується замість балів сертифіката з української мови та літератури.

6.15. Для конкурсного відбору осіб, які вступають для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста, магістра, конкурсний бал обчислюється згідно з порядком, визначеним правилами прийому до вищого навчального закладу, та вноситься до Єдиної бази.

6.16. Відомості щодо результатів вступних екзаменів (творчих конкурсів, фахових випробувань) формуються в Єдиній базі.

6.17. Результати вступних екзаменів (творчих конкурсів, фахових випробувань) враховуються тільки у тому навчальному закладі, у якому вони складались, за виключенням зарахування згідно з розділом XVIII цих Правил.

6.18. Результати вступних екзаменів (творчих конкурсів, фахових випробувань) оприлюднюються на стендах та веб-сайті приймальної комісії.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. IV. Строки прийому заяв і документів, вступних екзаменів, конкурсного відбору та зарахування на навчання
  4. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  5. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  6. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  7. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  8. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  9. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  10. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  11. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.




Переглядів: 1008

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Порядок прийому заяв та документів для участі у конкурсному відборі до НАУ | VII. Цільовий прийом до Національного авіаційного університету

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.