МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Студента IV-V курсуА. Підготовка вчителя і учнів до уроку: Характеристика плану-конспекту уроку: чи правильно визначена тема і ціль уроку, чи всі етапи передбачені в плані, чи доцільно розподілено час за етапах уроку; • Як пов'язаний матеріал даного уроку з попереднім матеріалом, чи передбачені в плані уроку засоби перевірки виконання домашніх завдань. • Чи підготовлений до уроку весь необхідний дидактичний матеріал і чи готові учні до уроку (наявність у них потрібного приладдя). • Як пройшла організаційна частина уроку (психологічна готовність домашніх завдань, учнів до початку перевірки домашніх завдань). Б. Перевірка виконання домашніх завдань: • Форми перевірки і їх педагогічна доцільність, чи всі учні охоплені перевіркою. • Що показали результати перевірки домашніх завдань, які висновки зробив вчитель за результатами перевірки (педагогічна доцільність їх)? В. Виклад нового матеріалу і характеристика методів викладання: 1. Психологічна характеристика переходу від перевірки домашніх завдань до пояснення нового матеріалу (ознайомлення з темою нового матеріалу і поради про те, на що слід звернути особливу увагу і як фіксувати головне). 2. Психолого-педагогічна характеристика методів викладу нового матеріалу: а) відповідність їх пізнавальній меті і віку учнів, ефективність використовування дидактичних принципів навчання (доступність, наочність, усвідомленість засвоєння учнями знань, міцність засвоєння). б) рівень науковості і ідейності змісту матеріалу і його пізнавально-виховне значення; в) зв'язок нового матеріалу з сучасністю і практична значущість його з погляду ідейно-політичного, етичного, трудового, естетичного, політехнічного, загальнокультурного , профорієнтаційного виховання. г) виховні міри впливу на учнів (підтримка уважності, інтересу до занять, старанності, наполегливості), якими засобами вчитель досягає цього (їх ефективність); д) мова викладу матеріалу (дохідливість, грамотність, емоційність, темп викладу, доступність формулювань основних понять). Г. Закріплення нових знань: 1. Засоби закріплення знань, питання, відповіді, виконання вправ, рішення задач (їх доцільність і дієвість). 2. Як організована робота по закріпленню знань зі слабкими і більш сильними учнями. Д. Домашні завдання: 1. Характер завдань і відповідність їх викладу нового матеріалу. 2. Підготовленість учнів до виконання домашнього завдання. Е.Поведінка учнів на уроці: 1. Інтерес і уважність. 2. Активність і старанність. 3. Дисципліна учнів на уроці (якими засобами вчитель підтримує її на уроці). Ж. Поведінка вчителя на уроці: 1. Уміє володіти собою і класом (стриманий, спокійний, уважний, чуйний, об'єктивний, тактовний, вимогливий). 2. Своєчасно і вміло переключається на інші форми і методи роботи, залежно від зміни умов. 3. Вільно володіє собою (мімікою, жестом, мовою, поглядом), швидко і виразно змінює вираз свого обличчя, роблячи його своєрідним знаряддям впливу на учнів, або ж, навпаки, спокійний, невиразний, холодний в своєму відношенні до школярів. 4. Які риси характеру в поведінці вчителя на уроці ви помітили і як вони виявляються? 5. Загальна оцінка уроку практиканта. Читайте також:
|
||||||||
|