Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Студента IV-V курсу

А. Підготовка вчителя і учнів до уроку:

Характеристика плану-конспекту уроку: чи правильно визначена тема і ціль уроку, чи всі етапи передбачені в плані, чи доцільно розподілено час за етапах уроку;

• Як пов'язаний матеріал даного уроку з попереднім матеріалом, чи передбачені в плані уроку засоби перевірки виконання домашніх завдань.

• Чи підготовлений до уроку весь необхідний дидактичний матеріал і чи готові учні до уроку (наявність у них потрібного приладдя).

• Як пройшла організаційна частина уроку (психологічна готовність домашніх завдань, учнів до початку перевірки домашніх завдань).

Б. Перевірка виконання домашніх завдань:

• Форми перевірки і їх педагогічна доцільність, чи всі учні охоплені перевіркою.

• Що показали результати перевірки домашніх завдань, які висновки зробив вчитель за результатами перевірки (педагогічна доцільність їх)?

В. Виклад нового матеріалу і характеристика методів викладання:

1. Психологічна характеристика переходу від перевірки домашніх завдань до пояснення нового матеріалу (ознайомлення з темою нового матеріалу і поради про те, на що слід звернути особливу увагу і як фіксувати головне).

2. Психолого-педагогічна характеристика методів викладу нового матеріалу:

а) відповідність їх пізнавальній меті і віку учнів, ефективність використовування дидактичних принципів навчання (доступність, наочність, усвідомленість засвоєння учнями знань, міцність засвоєння).

б) рівень науковості і ідейності змісту матеріалу і його пізнавально-виховне значення;

в) зв'язок нового матеріалу з сучасністю і практична значущість його з погляду ідейно-політичного, етичного, трудового, естетичного, політехнічного, загальнокультурного , профорієнтаційного виховання.

г) виховні міри впливу на учнів (підтримка уважності, інтересу до занять, старанності, наполегливості), якими засобами вчитель досягає цього (їх ефективність);

д) мова викладу матеріалу (дохідливість, грамотність, емоційність, темп викладу, доступність формулювань основних понять).

Г. Закріплення нових знань:

1. Засоби закріплення знань, питання, відповіді, виконання вправ, рішення задач (їх доцільність і дієвість).

2. Як організована робота по закріпленню знань зі слабкими і більш сильними учнями.

Д. Домашні завдання:

1. Характер завдань і відповідність їх викладу нового матеріалу.

2. Підготовленість учнів до виконання домашнього завдання.

Е.Поведінка учнів на уроці:

1. Інтерес і уважність.

2. Активність і старанність.

3. Дисципліна учнів на уроці (якими засобами вчитель підтримує її на уроці).

Ж. Поведінка вчителя на уроці:

1. Уміє володіти собою і класом (стриманий, спокійний, уважний, чуйний, об'єктивний, тактовний, вимогливий).

2. Своєчасно і вміло переключається на інші форми і методи роботи, залежно від зміни умов.

3. Вільно володіє собою (мімікою, жестом, мовою, поглядом), швидко і виразно змінює вираз свого обличчя, роблячи його своєрідним знаряддям впливу на учнів, або ж, навпаки, спокійний, невиразний, холодний в своєму відношенні до школярів.

4. Які риси характеру в поведінці вчителя на уроці ви помітили і як вони виявляються?

5. Загальна оцінка уроку практиканта.


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. VІ. КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА
  4. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  5. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  6. Актуальність курсу історіософії історії України
  7. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  8. В результаті вивчення курсу
  9. В – Індивідуальні розділи курсу
  10. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  11. Визначення предмету курсу
  12. Визначення предмету курсу




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Критерії оцінок виховних заходів, проведених студентами старших курсів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.