МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Студента IV-V курсуА. Підготовка вчителя і учнів до уроку: Характеристика плану-конспекту уроку: чи правильно визначена тема і ціль уроку, чи всі етапи передбачені в плані, чи доцільно розподілено час за етапах уроку; • Як пов'язаний матеріал даного уроку з попереднім матеріалом, чи передбачені в плані уроку засоби перевірки виконання домашніх завдань. • Чи підготовлений до уроку весь необхідний дидактичний матеріал і чи готові учні до уроку (наявність у них потрібного приладдя). • Як пройшла організаційна частина уроку (психологічна готовність домашніх завдань, учнів до початку перевірки домашніх завдань). Б. Перевірка виконання домашніх завдань: • Форми перевірки і їх педагогічна доцільність, чи всі учні охоплені перевіркою. • Що показали результати перевірки домашніх завдань, які висновки зробив вчитель за результатами перевірки (педагогічна доцільність їх)? В. Виклад нового матеріалу і характеристика методів викладання: 1. Психологічна характеристика переходу від перевірки домашніх завдань до пояснення нового матеріалу (ознайомлення з темою нового матеріалу і поради про те, на що слід звернути особливу увагу і як фіксувати головне). 2. Психолого-педагогічна характеристика методів викладу нового матеріалу: а) відповідність їх пізнавальній меті і віку учнів, ефективність використовування дидактичних принципів навчання (доступність, наочність, усвідомленість засвоєння учнями знань, міцність засвоєння). б) рівень науковості і ідейності змісту матеріалу і його пізнавально-виховне значення; в) зв'язок нового матеріалу з сучасністю і практична значущість його з погляду ідейно-політичного, етичного, трудового, естетичного, політехнічного, загальнокультурного , профорієнтаційного виховання. г) виховні міри впливу на учнів (підтримка уважності, інтересу до занять, старанності, наполегливості), якими засобами вчитель досягає цього (їх ефективність); д) мова викладу матеріалу (дохідливість, грамотність, емоційність, темп викладу, доступність формулювань основних понять). Г. Закріплення нових знань: 1. Засоби закріплення знань, питання, відповіді, виконання вправ, рішення задач (їх доцільність і дієвість). 2. Як організована робота по закріпленню знань зі слабкими і більш сильними учнями. Д. Домашні завдання: 1. Характер завдань і відповідність їх викладу нового матеріалу. 2. Підготовленість учнів до виконання домашнього завдання. Е.Поведінка учнів на уроці: 1. Інтерес і уважність. 2. Активність і старанність. 3. Дисципліна учнів на уроці (якими засобами вчитель підтримує її на уроці). Ж. Поведінка вчителя на уроці: 1. Уміє володіти собою і класом (стриманий, спокійний, уважний, чуйний, об'єктивний, тактовний, вимогливий). 2. Своєчасно і вміло переключається на інші форми і методи роботи, залежно від зміни умов. 3. Вільно володіє собою (мімікою, жестом, мовою, поглядом), швидко і виразно змінює вираз свого обличчя, роблячи його своєрідним знаряддям впливу на учнів, або ж, навпаки, спокійний, невиразний, холодний в своєму відношенні до школярів. 4. Які риси характеру в поведінці вчителя на уроці ви помітили і як вони виявляються? 5. Загальна оцінка уроку практиканта. Читайте також:
|
||||||||
|