Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Асимптотичний підхід до порівняння оцінок

Візьмемо дві випадкові величини: x ÎN0,1 i x ÎN0,100 Якщо для x, наприклад, 0,997 = Р(|x| < 3) то для 10 x вже 0,997 = Р(|x| < ЗО). Розкид значень величиньї 10 x набагато більший, й дисперсія (показник розсіяння) відповідно більше.

Що показує коефіцієнт асимптотичної нормальності? Візьмемо дві АНО з коефіцієнтами 1 й 100:

При великих п розкид значень величиньї n(q2 — q*) біля нуля набагато більше, ніж біля величиньї Ön(q1* — q*), оскільки більше гранична дисперсія (вона ж козффициент асимптотичної нормальності).

Після чого менше відхилення оцінки від параметра, тим краще. Звідси — естественньш спосіб порівняння асимптотика нормальних оцінок:

Визначення 12.Хай q* — АНО з козфіцієнтом s12(q),q2* — АНО з козффициентом s22(q).Говорять, що q* краще, ніж q* в смьісле асимптотичного підходу, якщо для будь-кого q є Q

й хоча бьі при одному qця нерівність строга.

Приклад 12 (продовження). Порівняємо між собою оцінки в послідовності q1*,q2*… Для qk*
коефіцієнт асимптотичної нормальності має вигляд

Козффіциент тим менше ніж більше k, те єсть кожна наступна оцінка в зтой послідовності
краще предьідущей.

Оцінка q*, що є «останньою», могла би бути краще за всі оцінки в зтой послідовності в смьісле асимптотичного підходу, якщо бьі була асимптотика нормальною. Уви:

Вправа.(Див. задачу 8 до розділу 1). Довести, що qk*, —> Х(n) (поточечно), то єсть для будь-якого елементарного результату v при k —> оо

Вправа.*Чи можна додати якийсь смисл фразі: «оцінка q = Х(n) асимптотика нормальна
з козффициентом q? Який? Й навіщо?


Читайте також:

  1. III етап. Системний підхід
  2. IV етап. Ситуаційний підхід
  3. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  4. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  5. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  6. Багатоаспектний підхід до прийняття управлінськихрішень
  7. Багаторівневий підхід. Протокол. Інтерфейс. Стек протоколів.
  8. Бальна система оцінок технічного стану газопроводів
  9. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  10. Вибір алгоритмів розрахунку комплексних порівняльних оцінок.
  11. ВИДИ ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК




Переглядів: 1206

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Асимптотична нормальність й ЦПТ | Запитання і вправи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.032 сек.