Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Запитання і вправи

1. Задачник [1 ], задачі 7.5, 4.4 — 4.7, 4.9.

2. Хай Х1..., Хп — внборка обєма п з рівномірного розподілу Uq,q+5, де qє R. Сравнить оцінки qо = X(n) — 5, q1 = Х(1) (див. приклад 9) в середньоквадратичному. Порівняти із цими оцінками оцінку методу моментів q* = X — 2,5.

3. Довести, що в умовах попередньої задачі оцінка q* асимптотика нормальна. Вічисліть коефіцієнт. Довести, що q0 і q1 АНО не є.

4. Для показового розподілу з параметром а оцінка, одержана методом моментів по k-му

моменту, має вигляд: (задача 5(г) після глави 2). Порівняти оцінки ак*, K = 1,2... в смислі асимптотичного підходу. Довести, що оцінка а* якнайкраща.

 


Читайте також:

  1. Акробатичні вправи
  2. Акробатичні вправи.
  3. Бесіда за запитаннями.
  4. Відповісти на запитання письмово.
  5. Відповісти на запитання письмово.
  6. Відповісти на запитання письмово.
  7. Відповісти на запитання письмово.
  8. Відповісти на запитання письмово.
  9. Вправи для вдосконалення органів дихання
  10. Вправи для відробітку голосних і приголосних звуків
  11. Вправи для очей.
  12. Вправи для розвитку і вдосконалення професійно важливих якостей




Переглядів: 844

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Асимптотичний підхід до порівняння оцінок | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.