МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Відповісти на запитання письмово.Завдання. Науково-технічна революція. Реформи освіти. Здобутки науки. Відлига в українській літературі та в мистецтві. Шістдесятництво в українській культурі. · В чому була сутність НТР? · Які зміни відбулися в освіті та культурі? Лібералізація суспільно-політичного життя, реабілітація жертв політичних репресій, послаблення ідеологічного контролю над суспільними науками, літературою та мистецтвом позитивно вплинули на розвиток культури й духовного життя в Україні. • У 1958 р. в СРСР було прийнято Закон «Про зміцнення зв’язку школи з життям і про подальший розвиток системи народної освіти в СРСР», який передбачав введення загальної 8-річної освіти, запровадження 11-річного навчання, політехнізацію школи й зміцнення її зв’язку з виробництвом. • Науково-технічна революція сприяла розвитку науки, найважливішими здобутками якої були проектування і будівництво цифрової машини «Київ» (1960 р.), електронно-обчислювальних машин «Дніпро», «Промінь», «Мир» (В. Глушков); створення штучних алмазів (1961 р.); будівництво і запуск найбільшого у світі прискорювача електронів (1964 р.); розробка нових методів електрозварювання (Б. Патон) і квантової теорії поля (М. Боголюбов). • Почалася реабілітація українських письменників Г. Косинки, В. Чумака, О. Досвітнього, В. Еллана-Блакитного, репресованих за часів сталінського режиму. Українська література збагатилася творами В. Сосюри (поеми «Мазепа», «Розстріляне відродження»), О. Довженко (повість «Зачарована Десна»), Г. Тютюнника (роман «Вир»), О. Гончара (роман «Тронка»), М. Стельмаха (роман «Кров людська не водиця»), Л. Первомайського (роман «Дикий мед»), Л. Костенко (поетичні збірки «Проміння землі», «Мандрівне серце»), В. Симоненко (поетичні збірки «Тиша і грім», «Земне тяжіння»). • В образотворчому мистецтві працювали художники В. Касіян, К. Трохименко, Т. Яблонська; скульптори М. Грисюк, Ю. Сінкевич, А. Фуженко (пам’ятник Т. Шевченку в Москві), В. Борисенко, Д. Крвавич, Е. Місько (пам’ятник І. Франку у Львові). • У театральному мистецтві працювали режисери Г. Юра, М. Крушельницький, актори А. Бучма, Н. Ужвій, Ю. Лаврів. Покоління молодих письменників і художників України, які боролися за відродження української мови і культури в 60-і роки, назвали «шестидесятниками». Організаційною формою руху «шестидесятників» стали Клуб творчої молоді (Київ, 1960 р.), клуб «Пролісок (Львів, 1962 р.). «Відлига» в культурі й духовної сфері була суперечливою і супроводжувалася посиленням ідеологічного наступу на суспільні науки, літературу і мистецтво, переслідуванням творчої інтелігенції, забороною видавати художні та наукові твори.
Читайте також:
|
||||||||
|