МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛІТЕРАТУРА1. Кузьмін Б.А, та інш. - Технологія металів та конструкційні матеріали, М. Машинобудування, 1989р. /рос. мовою/. 2. Самохоцький А, І. та інш. - Лабораторні роботи з металознавства і термічної обробки металів, М. Машинобудування,,1381р. /рос. мовою/.
Лабораторна робота №4 Дослідження мікроструктур легованих сталей МЕТА вивчити мікроструктури легованих конструкційних сталей. 2.ЗАВДАННЯ: розглянути зразки сталей під мікроскопом і дати характеристику їх структурам. 3.ОБЛАДНАННЯ: 1. металомікроскоп “МИМ – 7”; 2. мікро шліфи легованих конструкційних матеріалів; 3. довідкові матеріали.
ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ. Леговані сталі у відпаленому і нормалізованих станах розподіляються на класи за структурними признаками. У відпаленому стані структури легованих сталей визначають безпосередньо за діаграмами стану. Після нормалізації при температурі 9000 С сталі ділять на слідуючі класи: п е р л і т н и й – сталі, які містять невелику кількість легуючих елементів і володіють структурою евтектоїдного типу: перліт, сорбіт або тростит, поряд з якими може бути присутній і ферріт або вторинні карбіди. До цієї групи відносять сталі 40Х, 40ХН, 30ХГСА, Х, 9ХС та ін.; м а р т е н с и т н и й – сталі з більш високою місткістю легуючих елементів, володіючих мартенситною структурою. Із сталей цієї групи у машинобудуванні використовують хромонікелеві і хромонікелевольфрамові конструкційні сталі з місткістю до 0,3 – 0,4 %, наприклад 18Х2Н4ВА і 25ХН4ВА.; а у с т е н і т н и й – сталі з високою місткістю таких легуючих елементів як Ni, Mn, Cr, Ti. У структурі сталі знаходиться аустеніт і невелика кількість карбідів. До цієї групи відносять такі, як Х18Н9Т, Х18Н9; к а р б і д н и й – сталі Х12М, Р9, Р18 та ін., які містять велику кількість вуглецю і карбідоутворюючих елементів; ф е р р і т н и й – сталі, які містять значну кількість легуючих елементів (Cr, Si та ін.) і малу кількість вуглецю. Ці сталі володіють високою корозійною стійкістю, наприклад сталі Х17. Підрозділ на вказані класи характерний тальки для сталей, охолоджуємих на повітрі. Змінення швидкості охолодження змінює і структуру, а внаслідок, і клас сталі.
ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБОТИ 1. Налагодити мікроскоп на збільшення у 400 – 500 разів. 2. Влаштувати досліджуємо зразки сталей на предметний столик мікроскопа. 3. Розглянути і вивчити структури пропонованих мікрошліфів. 4. Замалювати структури сталей. 5. Дати повну характеристику структурі, властивостям і використанню. 6. Вказати марку і клас сталі.
ВИСНОВОК Читайте також:
|
||||||||
|