Мета гри полягає в одержанні кожним членом групи позитивних і негативних оцінок його особистості.
Допоміжні матеріали: для гри потрібні великі аркуші паперу (А4), англійські булавки чи швацькі голки за числом учасників.
Хід гри
Кожний учасник вгорі аркуша пише своє ім’я чи прізвище. Далі він ділить аркуш надвоє вертикальною лінією на дві колонки. Після цього над лівою колонкою пишеться знак «плюс», над правою – «мінус». Студенти прикріплюють ці аркуші до одягу на спинах один одного. Далі кожний учасник гри почерзі підходить до кожного з групи, пише на його аркуші одну або більше психологічних якостей – позитивних або негативних – і просить зробити теж на аркуші, прикріпленому на його спині.
Коли учасник отримав всі характеристики, аркуш знімається і студент знайомиться з тим, які "сильні" та "слабкі" сторони його психологічного портрету відзначили товариші.
Одержаний матеріал можна використати для виконання домашніх завдань.
Варіанти для домашніх завдань
1. Порівняти отриманий матеріал з самохарактеристикою, зробленою в ході виконання завдання «Зебра» (Дивись методику "Зебра" підрозділ 4.3.).
2. Звернутись до близьких (батьків, рідних, друзів) з проханням про складання «Зебри» на дану особу. Узагальнити отриману інформацію.
3. Порівняти всі переліки якостей, відмітити збіги і розбіжності, прокоментувати.
4. Дати відповідь на запитання: «Чи знаєте Ви себе? Хто знає Вас, з Вашої точки зору, краще – близькі люди чи товариші по групі?»