Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Взаємопізнання гендерних стереотипів

Гра "Дослідження ґендерних настанов юнаків та дівчат"

Останнім часом в гуманітарному знанні все більше уваги приділяється дослідженню гендерних проблем. Гендер можна, дуже узагальнюючи, визначити як соціальну стать людини, на відміну від статі біологічної. Кожне суспільство, кожна національна, вікова, статева група має певні гендерні стереотипи.

Мета гри полягає в дослідженні гендерних настанов (соціальні очікування певної поведінки від особи в залежності від її статі) юнаків та дівчат конкретної студентської групи. Як правило, студентські групи статево неоднорідні. Тому, в ході гри, можна визначитися зі соціальними стереотипами щодо дівчат, що склалися у юнаків і, відповідно, стереотипні риси юнаків в сприйнятті дівчат.

Хід гри

На дошці, що поділена навпіл вертикальною лінією, вгорі правої колонки пишемо: «Жінка (дівчина) – це ...». Над лівою, відповідно: «Чоловік (юнак) – це ...».

Звертаючись до «чоловічої» частини групи викладач просить називати риси, що їм згадуються, коли вони чують слово «жінка». Можна називати як позитивні, так і негативні чи нейтральні психологічні риси.

Коли всі бажаючі юнаки зроблять це (як правило, називається 15-20 рис і якостей), така ж процедура проводиться дівчатами, характеризуючи юнаків (чоловіків).

Після того як обидва списки будуть записані на дошці, викладач, називаючи якість з певної колонки (наприклад, чоловік – сильний, мужній тощо) і запитує, чи притаманна ця риса жінкам, дівчатам. Теж саме здійснюється щодо другого списку. Риси, що притаманні як тій, так і іншій статі, викреслюються.

Завершення роботи: відбувається обговорення і взаємна оцінка отриманих переліків, що визначають конкретні гендерні стереотипи даної групи щодо маскулінних та фемінних якостей. Варто також визначитися зі статевими характеристиками чоловіків і жінок (якщо їх в переліках немає, можна попросити згадати і навести їх).

РОЗДІЛ ІІІ

САМОСТІЙНА РОБОТА

3.1. Методичні матеріали до самостійної роботи студентів.


Читайте також:

  1. Етнос- це сталий колектив людей, який склався в результаті природного розвитку на основі специфічних стереотипів й поведінки, має спільну культуру.
  2. За структурою політична культура складається із політичних знань, політичної ідеології та психології, політичного досвіду, норм, традицій, зразків, установок і стереотипів.
  3. Основні напрямки гендерних досліджень
  4. Формування негативних стереотипів і забобонів




Переглядів: 572

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гра «Хто я?» | Творчі та домашні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.