МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Qualities NeededBroadly speaking, these two different types of study require similar qualities from the people who undertake them. Both demand an inquisitive mind that will maintain the kind of motivation required to keep wanting to learn and discover new information. They also both demand a high level of intellectual ability in order to cope with the pressures of having to understand what are likely to be complex arguments, facts or theories. Both require a high degree of organizational ability and time management, as so many different things need to be attended to. However, a period of study by research demands additional qualities. For example, it is not at all uncommon for research to work out entirely different from what was hoped or planned. Expected results may not materialize, experiments may not work, and so on. At times such as these it is essential to stay calm and to keep on trying. In other words, you need to be very patient. Because research requires something new to be found or achieved, it is also important to enjoy solving problems and to have a lot of confidence in your own creative ability. Choosing a Course If you are in the position of trying to decide whether to do further study by a taught course or by research, it is important to consider how you would answer the following questions. First, what do you want to achieve through the study? The answer to this question will include a consideration of the likely employment prospects, which will follow your study. If your future work will demand specific knowledge, then a taught course might provide you with this. On the other hand, if you intend to follow a research career, then a research qualification might be more suitable. The second question involves asking yourself whether you have the right qualities for the type of study you would like to do. You will need to give serious thought to whether you really do have the extra qualities which research demands over and above those required by a taught course. 2. Read the text “Academic Degrees” and look for the answers to the following questions:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|