Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прочитайте начало текста и определите проблему текста.

A broad meaning of the term «advertisement» reflects its essence as multiform social phenomenon. It can be divided into different types limiting advertising information in some spheres of economic life of any society. In this context we can define such branches of advertising, as trade, policy, science, religion.

Different types of advertising activity have different subjects and objects of advertising influence. The most popular sphere of advertising activity is commerce. So commercial advertising is the object of advertising influence - goods, trade enterprises, facilities. So commercial advertising is a wide spread form of information about consumer features of goods and different prices of goods in accordance to the type of service. Commercial advertising attracts attention of the consumers to goods and services thus increasing peoples’ demand.

Advertising messages differ from any information. They fulfill a function of influence on a person with the aim of convincing this person to purchase the goods and services. The advertising must inform the consumer about the quality characteristics, and contain information on installation and consumption about goods and services. This function of advertisement increases efficiency with the production of goods to meet the requirements of people. So it is impossible to use advertising messages for exaggerating the quality of some goods or give false information about goods. Don’t use negative motivations of people. The advertisement must answer the modern requirements and needs of people. Everybody knows about a great power and role of advertisement in the life of people. First of all it carries special information in artistic form which contains emotional appeal attracting attention of potential buyers to the most important facts about goods and services. Here we have to note that advertisement is always information but you must not mix that any information is not advertisement. Now you must prove why it is so?

Напишите краткую аннотацию к тексту.

 

УРОК 20

Прочитайте и запомните следующие слова.

novelty новизна
application применение
commodity class класс товара
to aspire стремиться
reminding напоминающая
sheepskin овечья шкура
to assure заверить
to adopt принятие, утверждение

Прочитайте и переведите текст.


Читайте також:

  1. I. Прочитайте и переведите текст
  2. I. Прочитайте и переведите текст.
  3. I. Прочитайте и переведите текст.
  4. I. Прочитайте и переведите текст.
  5. I. Прочитайте и переведите текст.
  6. А) Прочитайте и переведите следующие определения и примеры. Заполните пропуски словами из рамки.
  7. Автор текста: Александр Кучинский
  8. Активний вплив на проблему
  9. Антидокетические изменения текста
  10. Антисепарационистские изменения текста
  11. В начало
  12. В начало




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
LOGICAL CONCLUSIONS. | THE PURPOSES OF ADVERTISING

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.