Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



LOGICAL CONCLUSIONS.

Advertisements have a special logic of their own. They tell you by implication that if you use a certain orange squeezer in you kitchen, you remain young, lovely and beautiful; if you wash with a certain soap you become rich; if you wear a certain type of underwear you inherit a large sum from a wealthy uncle and if you use only a special kind of tomato ketchup you learn foreign languages more easily. Of course, people are much too intelligent to believe such silly statements. But as after all there may be something in it - why not try? And as people who inherit large sums from uncles usually do wear some type of underwear and a few others who insist on a certain kind of tomato ketchup do learn French with the greatest ease, the proof is soon to be found that the advertisements – amazing as it may seem – spoke the golden truth.


Читайте також:

  1. Arrange the following units into two lexical and two terminological sets. I Give them corresponding names.
  2. Association for Psychological Type (APT).
  3. B) Skim the text and divide it into the logical parts. Entitle them.
  4. CHANGES IN THE MORPHOLOGICAL CLASSES OF VERBS
  5. Classification of phraseological units and their structural types.
  6. CLASSIFICATIONS OF PHRASEOLOGICAL UNITS
  7. Contribution of Ukrainian linguists to lexicological studies.
  8. Different phonological schools and their concept of phoneme
  9. Divide the text into logical parts.
  10. Divide the text into logical parts.
  11. Divide the text into logical parts.
  12. Divide the text into logical parts.




Переглядів: 587

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Прочитайте начало текста и определите проблему текста.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.377 сек.