Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Divide the text into logical parts.

2. Express the main idea of each part. Use the following phrases:

– The first (second, third …) part of the text is about …

– It describes (considers, deals with, informs) …

– The author stresses (points out) that …

3. Ask your friend some questions in English about their content. Summarize his/her answers:

– На які класи може ділитися більшість споруд?

– Як діляться споруди за способом будівництва?

– Які споруди мають каркасну конструкцію?

– Який основний недолік каркасної конструкції?

– Які споруди є не вогнетривкими?

– Які конструкції є вогнетривкими?

– Які будівельні матеріали використовуються для останніх?

Name all building materials mentioned in the text. Tell your friends in what constructions they are used.

Give a short summary of the text. Present summaries to the class and choose the summary that is the best.

VI. Listening Comprehension

1. Translate the following words and word-combinations into Ukrainian:

bearing wall, skeleton frame, the earliest days, loaded floor, in turn, to transmit the load, foundation, sufficient thickness, excessive, structural steel, to occur, required interval, storey level.

2. Mask the text “Bearing Wall and Skeleton Frame” and listen to it attentively:


Читайте також:

  1. Arrange the following units into two lexical and two terminological sets. I Give them corresponding names.
  2. Classification of phraseological units and their structural types.
  3. CLASSIFICATIONS OF PHRASEOLOGICAL UNITS
  4. Contribution of Ukrainian linguists to lexicological studies.
  5. Different phonological schools and their concept of phoneme
  6. Divide the text into logical parts.
  7. Divide the text into logical parts.
  8. Divide the text into logical parts.
  9. Ecological Problems
  10. Free Word-Groups Versus Phraseological Units Versus Words
  11. Interrelation of Etymological and Stylistic Characteristics of Words.




Переглядів: 1430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Render the text in Ukrainian. | Text B. Bearing Wall and Skeleton Frame

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.