Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРИМЕНЕНИЕ ПРИНЦИПОВ САМООБУЧАЮЩЕЙСЯ

ОРГАНИЗАЦИИ ПРИ УПРАВЛЕНИИ ЧЕЛОВЕЧЕСКИМИ РЕСУРСАМИ


Читайте також:

  1. Висновок: все те що може бути відкрито у майбутньому стосовно об’єктивної реальності підпадає під поняття матерія. Тому поняття матерія носить принципово – відкритий характер.
  2. Висуває принципово нові соціальні ідеї.
  3. Гічними процесами; запровадження принципово нових нешкідливих
  4. Задача на применение закона Джоуля—Ленца.
  5. Задача на применение закона Кулона.
  6. Задача на применение закона сохранения импульса.
  7. Задача на применение закона сохранения энергии.
  8. Задача на применение закона электромагнитной индукции.
  9. Задача на применение первого закона термодинамики.
  10. Задача на применение уравнения состояния идеального газа.
  11. Задача на применение уравнения Эйнштейна для фотоэффекта.
  12. КЛИНИЧЕСКОЕ ПРИМЕНЕНИЕ




Переглядів: 431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МНОГООБРАЗИЕ ИЗМЕНЕНИЙ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.