Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 16

1.Сутністю творчості є створення нового на основі:

а) знань;

б) магії;

в) релігійної віри;

г) несвідомого.


Тести до розділу IV


Тести до розділу IV


 


2. Формами функціонування духовно-практичної творчос­
ті є:

а) філософія;

б) теософія;

в) наука;

г) релігія;

д) культура;
є) телекінез,
є) мантика.

3. Сутність передбачення — це:

а) форма активності свідомості;

б) вияв особливих здібностей екстрасенсів, чаклунів і
знахарів;

в) розуміння майбутнього на основі знання минулого та
сучасного;

г) вияв волюнтаризму окремих суспільних лідерів.

4. Встановіть відповідність "рівень пізнання — характе­
ристика":

а) теоретичний рівень; 1) аксіоматизація;

б) емпіричний рівень; 2) спостереження;

в) універсальний рівень; 3) аналіз;

4) формалізація;

5) індукція;

6) вимір;

7) узагальнення.

5. Встановіть відповідність "наука — характеристика":

а) наука; 1) основа наукових знань

про природу;

б) природознавство; 2) частина культури суспільства;

в) фізика; 3) сукупність наукових знань

про природу.

6. Встановіть відповідність "функції науки — характерис­
тика":

а) світоглядна; 1) пророкування нових відкриттів;

б) систематизуюча; 2) застосування на практиці;

в) пояснювальна; 3) виявлення істотних

властивостей;


г) прогностична; 4) виклад сутності і причин

розвитку;

д) виробничо- 5) раціоналізація відносин
практична; до дійсності;

є) пізнавальна; 6) поділ за класами і розділами.

7. Встановіть відповідність "метод — характеристика":

а) абстрагування; 1) уявне відволікання

від несуттєвих властивостей предметів;

б) ідеалізація; 2) багаторазова досвідна перевірка

даних;

в) верифікація; 3) уявне відволікання

від реально існуючих предметів.

8. Встановіть відповідність "вид моделювання — модель":

а) предметне моделювання; 1) алгоритм функціону-

вання предмета;

б) знакове моделювання; 2) аналоги знаків

і операції з ними;

в) уявне моделювання; 3) геометричні, фізичні,

динамічні чи функціо­нальні характеристи­ки предметів;

г) комп'ютерне; 4) схеми, креслення,
моделювання формули.

9. Встановіть відповідність "метод — характеристика":

а) аналіз; 1) перехід від загальних посилок

до окремих результатів;

б) індукція; 2) розчленовування предмета

на частини;

в) синтез; 3) з'єднання різних елементів

у єдине ціле;

г) дедукція; 4) узагальнення даних спостереження.
10. Вкажіть порядок зміни понять у міру зменшення їхньо­
го логічного обсягу:

а) наукова теорія;

б) еволюційна теорія Ч. Дарвіна;

в) теорія.


 




Тести до розділу IV


11.Встановіть послідовність ступенів розвитку наукового
знання:

а) аналіз природи;

б) споглядання природи;

в) синтез цілісної картини природи.

12. Тлумачення явищ дійсності, що існують як промисел
Божий, для виконання заздалегідь передбачених цілей — це:

а) класицизм;

б) телеологізм;

в) детермінізм.


 

¥

Розділ




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 13 | СВІТ ЛЮДИНИ І ЛЮДИНА У СВІТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.