МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Тема 161.Сутністю творчості є створення нового на основі: а) знань; б) магії; в) релігійної віри; г) несвідомого. Тести до розділу IV Тести до розділу IV
2. Формами функціонування духовно-практичної творчос а) філософія; б) теософія; в) наука; г) релігія; д) культура; 3. Сутність передбачення — це: а) форма активності свідомості; б) вияв особливих здібностей екстрасенсів, чаклунів і в) розуміння майбутнього на основі знання минулого та г) вияв волюнтаризму окремих суспільних лідерів. 4. Встановіть відповідність "рівень пізнання — характе а) теоретичний рівень; 1) аксіоматизація; б) емпіричний рівень; 2) спостереження; в) універсальний рівень; 3) аналіз; 4) формалізація; 5) індукція; 6) вимір; 7) узагальнення. 5. Встановіть відповідність "наука — характеристика": а) наука; 1) основа наукових знань про природу; б) природознавство; 2) частина культури суспільства; в) фізика; 3) сукупність наукових знань про природу. 6. Встановіть відповідність "функції науки — характерис а) світоглядна; 1) пророкування нових відкриттів; б) систематизуюча; 2) застосування на практиці; в) пояснювальна; 3) виявлення істотних властивостей; г) прогностична; 4) виклад сутності і причин розвитку; д) виробничо- 5) раціоналізація відносин є) пізнавальна; 6) поділ за класами і розділами. 7. Встановіть відповідність "метод — характеристика": а) абстрагування; 1) уявне відволікання від несуттєвих властивостей предметів; б) ідеалізація; 2) багаторазова досвідна перевірка даних; в) верифікація; 3) уявне відволікання від реально існуючих предметів. 8. Встановіть відповідність "вид моделювання — модель": а) предметне моделювання; 1) алгоритм функціону- вання предмета; б) знакове моделювання; 2) аналоги знаків і операції з ними; в) уявне моделювання; 3) геометричні, фізичні, динамічні чи функціональні характеристики предметів; г) комп'ютерне; 4) схеми, креслення, 9. Встановіть відповідність "метод — характеристика": а) аналіз; 1) перехід від загальних посилок до окремих результатів; б) індукція; 2) розчленовування предмета на частини; в) синтез; 3) з'єднання різних елементів у єдине ціле; г) дедукція; 4) узагальнення даних спостереження. а) наукова теорія; б) еволюційна теорія Ч. Дарвіна; в) теорія.
Тести до розділу IV 11.Встановіть послідовність ступенів розвитку наукового а) аналіз природи; б) споглядання природи; в) синтез цілісної картини природи. 12. Тлумачення явищ дійсності, що існують як промисел а) класицизм; б) телеологізм; в) детермінізм.
Розділ
|
|||||||||
|