МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 131.Оберіть варіант судження, правильного з позиції діалектичного стилю мислення: а) "Одне і теж у нас — живе і мертве, бадьоре і сонливе, б) "Якщо хтось каже неправду і сам стверджує, що об в) "Не погрожуй: це справа жінки" (Хілон). 2. Визначте принципи пізнання з таких суджень: а) "Я знаю, що я нічого не знаю" (Сократ); б) "Не будемо заперечувати всіляке знання на тій під в) "...Будь-яка ідея — це образ предмета" (П. Гольбах). 3. Яка властивість свідомості акцентована у судженні про те, а) раціональність; б) загальність; в) необхідність; г) активність; д) суб'єктивність? а) принцип об'єктивності; б) принцип пізнаваності; в) принцип відображення; Тести до розділу IV г) принцип творчої активності; д) принцип примата віри над знаннями; є) принцип практики як основи пізнання та його кінцевого результату; є) принцип непізнаваності? 5. Практика — це: а) вся перетворювальна діяльність людей; б) чуттєвий досвід; в) відповідність дійсності ідеї; г) промисел Божий. 6. Агностицизм — це: а) заперечення існування процесу пізнання; б) заперечення можливості пізнання сутності речей; в) заперечення можливості повного знання про речі; г) ствердження можливості людини пізнавати речі. 7. Який з "механізмів" пізнання, створених філософією, а) пізнання — це процес проникнення атомів речей б) пізнання — це процес відображення дійсності у сві в) пізнання — це процес пригадування душею людини 8. Душа людини — це: а) її свідомість: б) Боже творіння; в) комплекс легких атомів. 9. Згідно із вченням Арістотеля, людина має душу: а) рослинну; б) тваринну; в) біологічну; г) соціальну; д) розумну. 10. Згідно із вченням Ф. Бекона, помилки у мисленні людини — це: а) "примари роду"; б) "примари печери"; в) "примари ринку"; Тести до розділу IV г) "примари театру"; д) "примари культури"; є) усі відповіді правильні. 11. Правилами загальнонаукового методу "раціоналістичної дедукції" Р. Декарта є: а) вважати істинним лише те, що з очевидністю пізна б) поділяти утруднення на стільки частин, на скільки в) мати на увазі те, що критерієм істини є реальна прак г) мислити по порядку, починаючи з предметів найпро більш складних; д) робити повсюди настільки повні переліки і такі за є) кожний предмет розглядати як єдність кількісних та якісних властивостей. 12. Винахідником лінзи, телескопа, мікроскопа та барометра є: а) Архімед; б) Г. Галілей; в) І. Ньютон; г) Арістотель. Тема 14 1. Формула процесу пізнання: "Від живого споглядання до абстрактного мислення і від нього до практики — такий діалектичній шлях пізнання дійсності". Формами живого споглядання є: а) відчуття; б) сприйняття; в) поняття; г) уявлення; д) судження. Тести до розділу IV 2. Формами абстрактного мислення є: а) умовивід; б) сприйняття; в) поняття; г) відчуття; д) судження. 3. Формою чуттєвого пізнання є: а) сприйняття; б) уявлення; в) переконання; г) відчуття. 4. Істина — це: а) результат угоди між ученими; б) відповідність знання дійсності; в) очевидне і ясне знання; г) корисне знання; д) Божий дар. 5. Знайдіть відповідність "рівень пізнання — методи пі а) теоретичний рівень; 1) спостереження; б) емпіричний рівень; 2) формалізація; в) теоретичний рівень; 3) аналіз і синтез; 4) порівняння; 5) експеримент; 6) ідеалізація; 7) індукція та дедукція. 6. Істина є феноменом: а) суб'єктивним; б) об'єктивним; в) конвенціональним; г) позадосвідним. 7. Істину характеризує: а) абстрактність; б) конкретність; в) божественність. 8. Встановіть відповідність між поняттями "вид пізнання" а) чуттєве пізнання; 1) судження; Тести до розділу IV б) логічне пізнання; 2) поняття; 3) відчуття; 4) сприйняття; 5) умовивід; 6) уявлення. 9. Критерієм істини є: а) користь; б) задоволення; в) практика; г) згода багатьох людей. 10. Розташуйте рівні речовини відповідно до зменшення розмірів матеріальних систем: а) атомарний; б) нуклеїновий; в) молекулярний; г) кварковий; д) субмікроелементарний. 11. Упорядкуйте поняття впливу згідно зі збільшенням ін а) електромагнітного; б) ядерного; в) гравітаційного. 12. Відповідно до механістичної картини світу, матерія — а) безпосередньо; б) опосередковано; в) за допомогою полів. Тема 15 1. Методом відокремлення однієї ознаки предмета від ін а) абстрагування; б) узагальнення; в) індукція. 2. Основним методом у релігійному світогляді є: а) софістичний; Тести до розділу IV б) догматичний; в) еклектичний; г) діалектичний. 3. Навмисне з'єднання несумісних ознак предмета харак а) метафізичного; б) релятивістського; в) догматичного; г) еклектичного. 4. Вимогам діалектичного методу відповідають такі су а) незмінність у бутті; б) розвиток дійсності і загальні зв'язки у ній; в) у дійсності змінюються тільки кількісні властивості; г) для знання потрібно брати все правильне з різних 5. На емпіричному рівні пізнання використовуються, як а) спостереження; б) індукція і дедукція; в) експеримент; г) аналіз і синтез; д) порівняння. 6. На теоретичному рівні наукового пізнання використо а) аналіз і синтез; б) формалізація; в) індукція і дедукція; г) ідеалізація; д) рух думки від абстрактного до конкретного. 7. На теоретичному та емпіричному рівні пізнання вико а) пояснення; б) аналіз і синтез; в) абстрагування; г) опис; д) індукція і дедукція; Тести до розділу IV 8. Доповніть твердження, вписавши одне слово щодо форм а) науковий факт; б) гіпотеза; в) концепція; г) теорія; Д) ________________________ ■ 9. Проблема — це: а) відсутність у людини грошей; б) парадокси; в) знання про незнання; г) ситуація, коли люди не розуміють одне одного. 10. Встановіть відповідність "метод пізнання — характе а) аналіз; 1) поділ об'єктів на групи; б) синтез; 2) розчленовування цілого на частини; в) класифікація; 3) об'єднання окремих частин об'єкта в єдине ціле. 11. Встановіть відповідність "метод пізнання — характе а) опис; 1) дослідження поводження об'єкта; б) вимір; 2) фіксація зведень про об'єкт; в) спостереження; 3) порівняння об'єкта з еталоном. 12. Доповніть твердженням про класифікацію методів пі а) методи емпіричного пізнання; б) методи теоретичного пізнання; в) _______________________ .
|
||||||||
|