МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛЬВІВ, 2015ВНКЗ ЛОР “Львівський медичний коледж ім. Андрея Крупинського”
Методичні рекомендації До навчальної практики З дисципліни “ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ” для студентів спеціальності № 5.12010104 “Стоматологія” (І рівень підготовки)
Тема:Системні захворювання. Алергічні захворювання ЛЬВІВ, 2015 Методичні рекомендації складено викладачем ІІ категорії Твердою І. І. Розглянуто і затверджено на засіданні ПК терапевтичних дисциплін Протокол №_____ від _________ 2015р. Голова ПК Безкоровайна У. Ю. _________________
Рецензенти: спеціаліст вищої категорії , викладач кафедри “Внутрішні хвороби” ЛДМУ ім.Д. Галицького, доцент, кандидат мед. наук ЧУБУЧНА І.І.; викладач кафедри сімейної медицини ФПДО ЛДМУ ім.Д. Галицького, асистент ФЕДЕЧКО М.Й.
Під загальною редакцією: спеціаліста вищої категорії, методиста вищої категорії Смачило І.С. ВСТУП Частота алергічних захворювань у ХХІ ст.досягла масштабів епідемії, збільшуючись кожні 10 років у 2–3 рази. Сьогодні алергічна патологія є одним із шести найпоширеніших захворювань людини. За статистичними даними, на алергію страждає кожний п’ятий житель нашої планети. На жаль, реальна ситуація з алергічними захворюваннями в Україні невідома, оскільки цілеспрямовані епідеміологічні дослідження проводили ще у 80–90-х роках ХХ ст., а офіційна статистична звітність враховує за зверненнями лише алергічні захворювання органів дихання: бронхіальну астму (БА) і алергічний риніт (АР) та частково – алергічний дерматит (АД). Системні захворювання сполучної тканини (СЗСТ) характеризуються системним імунозалежним запаленням сполучної тканини та кровоносних судин з прогресуючою дезорганізацією.
А-хрящ: 1-міжклітинний простір; 2-клітини. Б- кістка: 1-кісткові клітини; 2- міжклітинний простір у вигляді пластинок. В- жирова тканина: 1-клітини адипоцити; 2- еластичні волокна. Г- пухка сполучна тканина: 1-клітини; 2- колагенові волокна; 3- еластичні волокна.
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ Тема: Системні захворювання. Алергічні захворювання Мета заняття: здійснювати обстеження пацієнтів з алергічними захворюваннями та хворобами сполучної тканини; навчити надавати невідкладну допомогу в разі анафілактичного шоку, набряку Квінке, кропив’янки. Матеріальне забезпечення: карти стаціонарних хворих, листки призначень, оснащення кабінету, скерування на обстеження, тонометр, стетофонендоскоп, муляжі, шприци, медикаменти, системи для в/в вливань, ситуаційні задачі, тестові завдання тощо. Конкретні цілі: ü знати етіологію та провокуючі фактори виникнення кожної нозологічної одиниці захворювань сполучної тканини та алергічних захворювань ü знати класифікацію захворювання в залежності від перебігу та чинників ü знати основні клінчні симтоми і синдроми, характерні для відповідної нозологічної одиниці захворювань сполучної тканини та алергічних захворювань ü знати можливі ускладнення ü знати лабораторну та інструментальну діагностику захворювань сполучної тканини та алергічних захворювань ü знати принципи лікування ü знати особливості дієтотерапії ü вміти підготувати пацієнта до забору біологічного матеріалу для лабораторних досліджень: крові для ЗАК, БАК, ІДК; сечі для ЗАС, проби за Зимницьким, Нечипоренко ü вміти підготувати пацієнта до інструментальних обстежень: Ехо КГ, ü рентгенографії суглобів, ЕКГ, функціональної діагностики (спірометрії, пікфлуометрії), шкірних проб, провокаційних тестів ü вміти надавати невідкладну допомогу в разі непритомності, колапсу, анафілактичного шоку, набряку Квінке, кропив’янки. ü виконувати призначення лікаря ü виконувати всі види ін'єкцій ü визначати план профілактичних заходів
Читайте також:
|
||||||||
|