МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Товщину ущільнення між муфтою та гайкою прийняти рівною 2мм. Відстань між кінцями труб у з’єднанні прийняти рівною “b”.
Рис. 4 – Приклад виконання завдання №2. Таблиця 3 - Вихідні данні для креслення зварних з’єднань.
Методичні вказівки до виконання: 1. Вивчити наступні теоретичні питання: 1) З’єднання технічних деталей. 2) Зварні з’єднання. Класифікація зварних з’єднань деталей. 3) класифікація зварних швів. 4) Умовні зображення та позначення швів зварних з’єднань (ГОСТ 2.312-72) [1,2,3]. 2. На форматі А4 накреслити рамку та основний напис (по короткій стороні формату). 3. Тонкими лініями накреслити головний вигляд та вигляд зверху зварної конструкції (рис.5). 4. Нанести позначення кожного зварного шва (табл.3) та розміри (рис.5). 5. Перевірити правильність виконання креслення та заповнити основний напис.
Рис. 5 – Вихідні умови для завдання №3. Рис.6 – Приклад виконання завдання № 3.
Завдання №4. Ескізи деталей з натури. Формат А4 (папір в клітинку). Умови завдання: кожен варіант завдання складається з комплекту деталей виробу, на основі якого необхідно виконати ескіз кожної деталі з натури. Методичні вказівки до виконання: 1. Теоретичною та нормативною базами завдання є ГОСТ 2.303-68, ГОСТ 2.305-68, ГОСТ 2.307-68 [1], а також основні положення підручників [2,3] і методичних вказівок [4]. 2. Аналізують конструкцію кожної деталі (крім стандартних кріпильних виробів та матеріалів виробу) призначають необхідну кількість зображень та положення на головному вигляді [1]. 3. На форматі А4 креслять рамку та основний напис. Тонкими лініями наносять осьові, центрові та габаритні лінії деталі на всіх зображеннях починаючи з головного вигляду. 4. Креслять конструкцію деталі на розрізах та перерізах. Наносять штрихові, виносні та розмірні лінії [1]. 5. Перевіряють правильність виконання креслення. Проставляють виміряні (дійсні) розміри та заповнюють основний напис [4]. 6. Зразки виконання ескізів наведено на рис. 7,8,9,10,11,12. Рис. 7- Ескіз деталі “втулка” Рис. 8 - Ескіз гайки натискної Рис. 9 - Ескіз деталі “шток” Рис. 10 - Ескіз деталі “маховик” Рис. 11 - Ескіз деталі “штуцер” Рис. 12 - Ескіз деталі корпус
Завдання №5. Складальне креслення. Формат А3. Специфікація формат А4. Умови завдання: складальне креслення виконують на основі ескізів деталей виробу відповідно до варіанту попереднього завдання. Методичні вказівки до виконання: 1. Відповідно до ДСТУ 3321-2003 на складальному кресленні повинні бути представлені: а) Конструкція та взаємне положення деталей б) Способи з’єднання суміжних деталей між собою в) Номери позицій кожної деталі г) Розміри (габаритні, установчі, приєднувальні, монтажні та необхідні додаткові). На складальному кресленні вентилі водяні та крани газові приводять у закритому положенні, а крани пробкові – у відкритому [5]. 2. На форматі А3 креслять рамку та основний напис. 3. На основі аналізу виробу призначають необхідну кількість зображень, положення на головному вигляді, а також масштаб креслення. 4. Тонкими лініями креслять осьові, центрові та контурні лінії корпусної деталі на всіх зображеннях, починаючи з головного вигляду. До корпусної деталі умовно приєднують всі послідуючі деталі, а також креслять конструкцію деталей на розрізах та перерізах. 5. Наносять штрихові, виносні, розмірні, а також лінії-виноски для номерів позицій деталей виробу. Перевіряють правильність всіх побудов. 6. Проставляють розміри, номери позицій та виконують обводку креслення (ГОСТ 2.303-68) і заповнюють основний напис. 7. На форматі А4 креслять специфікацію (таблиця), заповнюють її основні розділи та основний напис. Зразок виконання складального креслення наведено на рис. 13,14.
Завдання №6.Деталювання складального креслення. 2 аркуша формату А3. Умови завдання: кожен варіант завдання це один аркуш А2 складального креслення виробу на основі якого необхідно виконати: 1й аркуш А3 – робоче креслення корпусної деталі; 2й аркуш А3 – робоче креслення простої деталі та її аксонометричну проекцію з вирізом однієї четвертої частини. Методичні вказівки до виконання: 1. Вивчити наступні теоретичні питання: 1) Умовності та спрощення на складальних кресленнях [3,5]. 2) послідовність читання складального креслення [2,3,6]. 3) послідовність виконання робочого креслення деталі [2,3,6]. 4) нанесення розмірів на робочому кресленні [1,6]. 2. По номеру позиції деталі визначити її на всіх зображеннях складального креслення. Виконати аналіз конструкції, призначити необхідну кількість зображень, положення на головному вигляді, а також масштаб креслення. 3. На форматі А3 нанести рамку, основний напис та побудувати необхідні зображення деталі. Нанести штрихові, виносні та розмірні лінії. 4. Перевірити правильність виконання креслення. Виконати обводку креслення, проставити розміри та заповнити основний напис (по типу ескізів). 5. На аркуші №2 побудувати аксонометричну проекцію деталі з вирізом однієї четвертої частини деталі. Зразки виконання креслень наведено на рис. 15,16. Рис. 13 – Приклад виконання завдання №5. Рис. 14 – Приклад специфікації.
Рис. 15 – Приклад виконання завдання №6 (перший аркуш).
Рис. 16 - Приклад виконання завдання №6 (другий аркуш). Завдання №7.Умовні знаки та позначення на гірничих кресленнях. Формат А3. Умови завдання: відповідно до професійного спрямування студенти виконують креслення «Відкриті гірничі роботи», або «Підземні гірничі роботи». Методичні вказівки до виконання: 1. Вивчити основні теоретичні положення розділів «Гірничі креслення» [8,9,13], а також нормативні вимоги Держстандартів [1,7]. 2. На форматі А3 накреслити основні умовні знаки та позначення, які використовують на кресленнях відкритих та підземних гірничих робіт (рис. 17, 18).
Завдання №8.Розрахунково-графічна робота. Відкриті гірничі роботи. Формат А1 – 1 аркуш. Підземні гірничі роботи формат А2 – 2 аркуша. Основні теоретичні та методичні положення, на основі яких виконується робота наведені в [10,11,12]. Зразки виконання на рис. 19, 20 (а,б).
Рис. 17 – Умовні зображення елементів відкритих гірничих робіт.
Рис. 18 – Умовні зображення елементів підземних гірничих робіт. Рис. 19 – Приклад виконання першого аркушу РГР «Відкриті гірничі роботи». Рис. 20а – Приклад виконання РГР «Підземні гірничі роботи».
Рис. 20б – Приклад виконання РГР «Підземні гірничі роботи».
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|