МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методичні вказівкита варіанти домашніх графічних завдань з інженерної графіки до самостійної роботи студентів професійного спрямування «Гірництво»
м. Кривий Ріг 2014 р. Укладачі: Дворніков В.А., Кравець В.С., Хорошенька Л.В. Відповідальний за випуск: доц. Бетін В.Д. Рецензент: доцент, к.т.н. Пижик М.М.
Методичні вказівки містять основні теоретичні та практичні рекомендації, а також варіанти та конкретні приклади виконання домашніх графічних робіт і мають на меті покращення якості самостійної роботи студентів.
Основна мета вивчення розділу «Інженерна графіка» полягає в тому, що кожен студент повинен отримати відповідні знання та навички, які дозволяють виконувати та аналізувати інженерно-графічну документацію. Загальний курс інженерної графіки складається з двох основних частин: 1. - «Креслення технічних деталей та їх з’єднань» 2. - «Гірничі креслення», що забезпечує вивчення спеціальних дисциплін на наступних курсах. У продовж ІІ-го навчального семестру кожен студент повинен виконати наступні графічні роботи:
Рис. 1- Зразок титульного аркушу. Таблиця 1- Вихідні данні для з’єднання шпилькою.
=0,85d I - = d (сталь, бронза, латунь) II - = 1,25d (ковкий чавун) III - = 1,6d (сірий чавун) IV - = 2d (легкі сплави) = + 0,5d = + 0,25d = 0,15d = 2,2d H= 0,8d D= 2d = 1,1d =1,5d K= 0,3d C=0,15d I= h+ +H+K R= 1,5d
Рис. 2 – Основні розміри для розрахунків з’єднання шпилькою. Завдання №1.Титульний аркуш альбому. Формат А3. Титульний аркуш виконується на основі рекомендацій до виконання цього завдання, які були розглянуті в 1-му семестрі. Зразок виконання наведено на рис.1.
Завдання №2. Різьбові з’єднання (з’єднання шпилькою та трубне з’єднання). Формат А3. Умови завдання. Відповідно до варіанту (табл.1 і рис.2). Побудувати: 1) ліва частина формату А3: креслення з’єднання шпилькою (фронтальний розріз та вигляд зверху); 2) права частина формату А3: на основі табл.2, рис.3 побудувати креслення трубного з’єднання. Методичні вказівки до виконання: 1. Вивчити теми: Вигляди. Розрізи. Перерізи (ГОСТ 2.305-68). Різьби. Класифікація різьб. Умовне зображення та позначення різьби на кресленні (ГОСТ 2.311-68). Креслення з’єднання шпилькою та трубне з’єднання деталей. 2. На форматі А3 накреслити рамку та основний напис ГОСТ 2.301-68. 3. На основі вихідних даних варіанту табл.1 і рис.2 обчислити всі розміри деталей, які входять до з’єднання шпилькою. 4. Тонкими лініями побудувати вигляд зверху, а потім фронтальний розріз [1]. 5. Перевірити правильність креслення, та виправити помилки. 6. Нанести штрихові, виносні та розмірні лінії. 7. Виконати обводку креслення (ГОСТ 2.303-68) нанести розміри (діаметр різьби, довжину шпильки, діаметр отвору під шпильку, розмір під ключ гайки). Креслення трубного з’єднання виконують на правій частині формату А3 у наступній послідовності: 1) На основі даних табл.2 і рис.3 обчислюють розміри деталей трубного з’єднання. 2) Тонкими лініями креслять трубне з’єднання. Контргайку креслять спочатку на вигляді зліва. Всі наступні побудови виконують у вище приведеній послідовності. Зразок виконання наведено на рис.4.
Завдання №3.Зварні з’єднання. Формат А4. Умови завдання. Відповідно до варіанту (табл.3) нанести умовні літерно-цифрові позначення зварних швів (ГОСТ 2.312-72) на креслення зварної конструкції (рис.5). Зразок завдання наведено на рис.6.
Рис. 3 – Деталі трубного з’єднання.
Таблиця 2 - Вихідні данні для трубного з’єднання
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|