Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вказівки до розв’язання.

 

Після розмикання вимикача сила струму у всіх елементах ланцюга стає однаковою. Відповідно до другого закону Кірхгофа можемо записати:

 

, (1)

де

 

, ,

 

Підстановка , , у (1) дає інтегрально-диференціальне рівняння, яке диференціюванням за змінною перетворюється у лінійне неоднорідне диференціальне рівняння з постійними коефіцієнтами. (Підстановку та диференціювання пропонується виконати самостійно).

Початкове значення шуканої величини та її похідної визначаються за законами комутації та заков Кірхгофа для моменту часу одразу після комутації ( ).

З першого закону комутації, відповідно якого сила току в котушці не може змінюватися скачкоподібно, визначається початкове значення сили току. Дійсно, так як до розмикання струм у котушці був відсутній, то і після розмикання сила струму у котушці і всіх послідовно з’єднаних з нею елементів дорівнює нулю, тобто

 

(2)

 

До розмикання напруга на конденсаторі також дорівнює нулю. Відповідно до другого закону комутації, напруга на конденсаторі не може змінюватися скачкоподібно. Тому і після розмикання , напруга дорівнює нулю, тобто

 

.

 

Підставляючи и у формулу (1) та, враховуючи, що , отримаємо для наступну умову

 

,

Звідки

. (3)

Розв’язуючи отримане диференціальне рівняння з початковими умовами (2), (3), визначають закон зміни сили струму .

 

 

ВАРИАНТИ:

 

№ варіанта (V) ( ) (H) ( )
0,4
0,5
0,25
0,3
0,5
0,4
0,2
1,0
0,15
22,5 0,6

 



Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  4. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  5. ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  6. Вказівки до виконання контрольної роботи
  7. Вказівки до компоновки міжповерхового Перекриття
  8. ВКАЗІВКИ ДО КОНСТРУЮВАННЯ
  9. ВКАЗІВКИ ДО КОНСТРУЮВАННЯ КОЛОН
  10. Вказівки до конструювання плити
  11. Вказівки до конструювання фундаментів




Переглядів: 850

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1-2 | ЗАВДАННЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 3-4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.