МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному заняттіА) Методика проведення заняття На початку заняття проводиться перевірка вихідного рівня знань студентів у вигляді тестового контролю та письмової відповіді на питання. Розглядаються теоретичні питання даної теми, в обговоренні якої беруть участь всі студенти під керівництвом викладача. Після цього студенти виконують самостійну навчально-дослідницьку роботу і вирішують індивідуальні ситуаційні задачі. В кінці заняття проводиться перевірка кінцевого рівня знань студентів, аналіз результатів роботи з перевіркою протоколів і виставленням відповідної оцінки і балів.
Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)
В) Зразки завдань для перевірки кінцевого рівня знань 1. Встановити відповідність: Тип кровоносної системи: Представники: 1. Замкнена; а) молюски; 2. Незамкнена. б) ракоподібні; в) земноводні; г) ссавці.
2. Встановити відповідність: Тип зубної системи: Представники: 1. Гомодонтна; а) акула; 2. Гетеродонтна. б) миша; в) щука; г) людина.
3. Встановити відповідність: Філембріогенези: Їх визначення: 1. Анаболія - а) зміщення процесів зародкового розвитку в часі; 2. Девіація - б) відхилення в розвитку в середній частині 3. Архалаксис - ембріогенезу; в) пристосування зародка до умов розвитку; г) включення в ембріогенез додаткової стадії розвитку до тих, що вже є, але без їх порушення; д) відхилення від звичайного ходу розвитку на початок ембріогенезу. 4. Встановити відповідність: Вид крові: Судини: 1. Артеріальна; а) легеневі артерії; 2. Змішана; б) ліва дуга аорти; 3. Венозна. в) права дуга аорти.
5. Встановити відповідність: Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|