МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному заняттіА) Методика проведення заняття На початку заняття проводиться перевірка вихідного рівня знань студентів у вигляді тестового контролю та письмової відповіді на питання. Розглядаються теоретичні питання даної теми, в обговоренні якої беруть участь всі студенти під керівництвом викладача. Після цього студенти виконують самостійну навчально-дослідницьку роботу і вирішують індивідуальні ситуаційні задачі. В кінці заняття проводиться перевірка кінцевого рівня знань студентів, аналіз результатів роботи з перевіркою протоколів і виставленням відповідної оцінки і балів.
Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)
В) Зразки завдань для перевірки кінцевого рівня знань 1. Встановити відповідність: Тип кровоносної системи: Представники: 1. Замкнена; а) молюски; 2. Незамкнена. б) ракоподібні; в) земноводні; г) ссавці.
2. Встановити відповідність: Тип зубної системи: Представники: 1. Гомодонтна; а) акула; 2. Гетеродонтна. б) миша; в) щука; г) людина.
3. Встановити відповідність: Філембріогенези: Їх визначення: 1. Анаболія - а) зміщення процесів зародкового розвитку в часі; 2. Девіація - б) відхилення в розвитку в середній частині 3. Архалаксис - ембріогенезу; в) пристосування зародка до умов розвитку; г) включення в ембріогенез додаткової стадії розвитку до тих, що вже є, але без їх порушення; д) відхилення від звичайного ходу розвитку на початок ембріогенезу. 4. Встановити відповідність: Вид крові: Судини: 1. Артеріальна; а) легеневі артерії; 2. Змішана; б) ліва дуга аорти; 3. Венозна. в) права дуга аорти.
5. Встановити відповідність: Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|