Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задачі для самостійного розв’язку

Задача № 1. У новонародженого дефект міжшлуночкової перетинки внаслідок порушення зростання в ембріональному періоді трьох ембріональних її зачатків. У шлуночку змішується артеріальна і венозна кров. Чи має дана аномалія філогенетичну обумовленість? У представників якого класу хребетних спостерігається неповна перетинка між шлуночками?

 

Задача № 2. При патологоанатомічному розтині плода, що загинув, у нього виявлено аномалію розвитку серця: шлуночки неповністю розділені, з них виходить загальний артеріальний стовбур, який у нормі розділений на легеневий і аортальний. Чи відповідає дана аномалія філогенетичним етапам зміни цього органу в процесі еволюції? У якого класу хребетних серце має подібну будову?

 

Задача № 3.У дитини не відбулося заростання артеріальної (боталлової) протоки, яка в нормі закривається через 7 – 8 тижнів після народження. Внаслідок цього підвищився тиск у малому колі кровообігу, розширився правий шлуночок, розвинувся застій крові в легенях і виникла недостатність серця. Чи відповідає дана аномалія філогенетичним етапам зміни судин в процесі еволюції? У представників якого класу хребетних функціонує боталлова протока?

Задача № 4. У хворого має місце аномалія розвитку, яка отримала назву «аортальне кільце». Одна дуга аорти охоплює стравохід і трахею справа, а друга зліва, внаслідок чого трахея і стравохід опинилися в кільці. Як пояснити появу цієї вади розвитку?

 

Задача № 5.В медичній практиці відомі випадки порушення в судинній системі, які дістали назву «транспозиція аорти». При цьому порушенні аорта буде відходити від правого шлуночка, а легеневий стовбур – від лівого. Поясніть механізми формування цієї аномалії розвитку.

 

Задача № 6. У новонародженого виявилась надмірна кількість сосків – політелія. Поясніть механізми формування цієї аномалії розвитку.

 

Задача № 7. У новонародженого виявилась надмірна кількість молочних залоз – полімастія. Поясніть механізми формування цієї аномалії розвитку.

 

Задача № 8. У новонародженого на атипових ділянках (на спині, грудях, кінцівках) густий волосяний покрив. Поясніть механізми цієї аномалії.

Задача № 9. У новонародженого шкіра суха, вкрита товстим шаром рогових лусок – іхтіоз. У представників якого класу хребетних шкіра має подібну будову?

Задача № 10. У новонародженого відсутня передня третина вушної раковини і верхня щелепа справа, косий прикус. Визначте, аномалії якої зябрової дуги мають місце.

 

Задача № 11. У новонародженого на шиї свищі, що з’єднують глотку із зовнішніми шкірними покривами. Як пояснити появу цієї вади розвитку?


Читайте також:

  1. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  2. Алгоритм розв’язання задачі
  3. Алгоритм розв’язання задачі
  4. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  5. Алгоритм розв’язування задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel
  12. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження




Переглядів: 603

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 2. | VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.