Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Алгоритм розв’язування задачі

Розв’язування задач на використання різних типів циклів (обчислення сум, добутків, середніх значень наборів чисел, найбільшого та найменшого значення функції).

Цикл з накопиченням характерний тим, що при черговому ви­конанні циклу нове значення вихідної змінної залежить від зна­ченняцієї ж змінної, визначеної на попередньому витку циклу. Накопичуватися може або сума значень, або добуток.

Задача 7. Визначити суму чисел натурального ряду доти, доки остаточне значення суми не перевищить 1000.

Вивести значення отриманої суми і кількість ітерацій (повто­рень циклу).

Основний цикл буде складатися з трьох типів: цикл з на­копиченням (накопичується значення суми), цикл по вхідно­му значенню (перше значення натурального ряду є одини­цею, а кожне наступне значення більше від попереднього на один) і цикл по вихідному значенню (ітераційний цикл про­довжується, доки отримане значення суми не перевищить 1000). Переважаючим є тип циклу по вихідному значенню тому, що саме за вихідним значенням цикл або продовжується, або ні.

1. Задати початкове значення накопичувача суми S (0).

2. Задати початкове значення числа натурального ря­ду n (1).

3. Провести накопичення суми (S + п).

4. Провести перевірку значення накопиченої суми.

5. Якщо отримане значення суми менше або дорівнює 1000, збільшити значення числа натурального ряду (п + 1) і цикл по­вторити з блоку № 3.

6. Якщо отримане значення суми більше за 1000, цикл припи­нити.

7. Вивести значення суми S.

8. Вивести кількість повторень (n).

Нижче показана блок-схема алгоритму розв'язання задачі.

Цикл з накопиченням

Задача 8. Серед заданих десяти значень х = {2, 8, 0, -6, -4, 22, 5, -9, 13, —12} обчислити суму додатних чисел.

Даний цикл організовується як цикл по лічильнику. За накопичувач суми вибирається змінна S. Перед першим виконанням циклу початкове значення S вибирається рівним ну­лю (це проводиться з тієї причини, що при додаванні нуля до будь-якого значення результат не зміниться).


Читайте також:

  1. Rete-алгоритм
  2. Алгоритм
  3. Алгоритм
  4. Алгоритм 1.
  5. Алгоритм RLE
  6. Алгоритм безпосередньої заміни
  7. Алгоритм Берлекемпа-Мессі
  8. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  9. Алгоритм Дейкстри.
  10. Алгоритм Деккера.
  11. Алгоритм Деккера.
  12. Алгоритм діагностики при травмах живота.




Переглядів: 2417

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Алгоритм розв’язування задачі | Алгоритм розв’язування задачі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.