I. Аналіз контрольної роботи.
Учні під керівництвом вчителя виконують ті завдання, або аналогічні, в яких допущено найбільше помилок.
Учням, які тематичну атестацію виконали на 10—12 балів, вчитель підбирає додаткове завдання.
Читайте також: - ABC-XYZ аналіз
- I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
- II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
- III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
- IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
- SWOT-аналіз у туризмі
- SWOT-аналіз.
- Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
- V. Нюховий аналізатор
- VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
- VI. Виконайте граматичний аналіз підкреслених речень.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|