Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя за вправою 640.

2. Закріплення вивченого матеріалу про дроби.

Вправу 641 виконати колективно. ( ; ; ; )

3. Розв'язування задач на знаходження дробу від числа і числа за його дробом.

Задача 1. У класі 42 учні. всіх учнів класу — відмінники. Скільки відмінників в цьому класі? (7 відмінників.)

Задача 2. У класі 8 відмінників, що становить всіх учнів. Скільки всього учнів у класі? (32 учні.)

Порівнюючи ці задачі, учні роблять висновок, що в першій задачі знаходили частину числа, а в другій — число за його частиною. Можна до цих задач зробити схему у вигляді відрізків.

4. Вправу 643 виконати усно (першу частину) і коментовано (другу частину).

5. Задачу 644 виконати самостійно.

6. Задачу 645 учні з високим рівнем знань розв'язують самостійно.

З рештою учнів учитель виконує короткий запис задачі, потім діти з'ясовують план розв'язування задачі.

Після обчислення вчитель запитує, як зміниться відповідь, якщо в умові замінити на ; ; . (Сума зменшиться за рахунок зменшення першого доданка. 240 : 4 + 420 : 6 = 130 (кв.).)

7. Вправа 646 самостійно.

(Відповідь: 3; 982; 164.)


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 954

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I. Аналіз контрольної роботи. | III. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.