II. Вивчення нового матеріалу.
1. Підготовча робота за вправами 534, 535.
2. Пояснення нового матеріалу. (ділення багатоцифрового числа на одноцифрове)
3. Закріплення вивченого матеріалу.
У вправі 537 учні детально пояснюють розв'язання кожного прикладу. Вирази вправи 538 виконати із записом на дошці та детальним поясненням.
(Відповідь: 41278; 21853.)
Приклади 5118 : 6 (853); 8595 : 3 (2865) виконати коментовано. Приклад 6380 : 4 (2345) виконати самостійно з наступною перевіркою.
III. Розвиток математичних знань.
1. Розв'язування задач.
1) Задача № 540 виконується фронтально.
Учні записують з коментуванням поступове складання виразу з поясненням.
200 : 4 (л) — витратили два трактори за 1 год;
200 : 4 : 2 = 25 (л) — витратить один трактор за 1 год.
2) Задача № 541. (самостійно)
1) Спочатку перетвори масу сіна в кілограми.
2) Склади вираз з буквою к, скориставшись схемою.
сіно +1 конюшина
3) Знайди значення виразу при к = 3.
Читайте також: - Cтатистичне вивчення причин розлучень.
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|