Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя.

Використовуючи переставний і сполучний закони дії множення, зна­ходять добуток чисел виду 32 • 200 усно. Для цього кругле число 200 пода­ємо у вигляді добутку одноцифрового числа 2 і розрядного числа 100.

32 • (2 • 100).

Використаємо сполучний закон дії множення:

(32 • 2) • 100.

Одержимо 64 • 100 = 6400.

Під час письмового множення 32 на 200 кругле число підписують під першим множником так, щоб цифра, відмінна від нуля, була підписана під останньою цифрою першого множника.

32 Í 200 = 6400

2. Закріплення вивченого матеріалу.

У вправі 711 учні перевіряють, чи правильно підписані числа і вико­нані обчислення.

Вправу 712 учні виконують із записом на дошці.

У вправі 714 перші два вирази учні виконують коментовано, решта -а самостійно з наступною перевіркою.

Перед розв'язанням рівнянь завдання 714 повторити правила знаход­ження невідомого діленого, зменшуваного, доданка.

На дошці троє учнів розв'язують ці рівняння. Потім учні класу звіря­ють свої записи із записами на дошці.

(Відповідь: 12500, 525, 475.)

ІІІ. Розвиток математичних знань.

1. Робота над задачами.

1) Задача 715.

Короткий запис.

  Маса 1 мішка Кількість мішків Загальна маса
Ніф-Ніф Наф-Наф Нуф-Нуф однакова ? кг   300 кг

Учні складають план розв'язування задачі колективно, розв'язання задачі записують в зошитах самостійно. (Відповідь: 60 кг.)

2) Задача 716.

Учні з високим рівнем знань розв'язують задачу самостійно. Решта учнів працюють під керівництвом учителя.

(Відповідь: 46 грн. 56 к.)


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 837

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція і закріплення знань. | IV. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.