Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя. (ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить всередині нулі)

Закріплення вивченого матеріалу.

а) Вправа 573.

Пояснити детально розв'язання прикладів.

б) Вправу 571 виконати коментовано. (Відповідь: 10509, 94003,180034,20002)

III. Розвиток математичних знань.

1. Розв'язування задач.

а) Задачу № 572 учні розв'язують самостійно після виконання корот­кого запису на дошці. (Відповідь: 432 гусениці.)

б) Задачу № 574 учні розв'язують дія­ми з поясненням. (Відповідь: 36 см2.)

в) Учні, які розв'язали задачу 574, виконують обчислення виразів у впра­ві 570. (Відповідь: 27049; 216392; 0; 264465; 37105; 713.)

IV. Підсумок уроку.

— Сторона рівностороннього трикутника 4 см. Знайдіть сторону квадра­та, периметр якого дорівнює периметру цього трикутника. (Відповідь: 3 см.)


 

Варіант 1

а) Три однакові жатки за 5 год роботи скосили 60 га жита. Скільки гекта­рів жита зможе скосити одна така жатка за 8 год роботи?

б) 124116 : 4 =

Варіант 2

а) 800 ц сіна коням вистачить на 32 дні, а коровам — на 40 днів. На скільки днів вистачить 450 ц сіна для коней та корів разом?

б) 14721 : 7

Варіант 1

а) Три однакові жатки за 5 год роботи скосили 60 га жита. Скільки гекта­рів жита зможе скосити одна така жатка за 8 год роботи?

б) 124116 : 4 =

Варіант 2

а) 800 ц сіна коням вистачить на 32 дні, а коровам — на 40 днів. На скільки днів вистачить 450 ц сіна для коней та корів разом?

б) 14721 : 7

Варіант 1

а) Три однакові жатки за 5 год роботи скосили 60 га жита. Скільки гекта­рів жита зможе скосити одна така жатка за 8 год роботи?

б) 124116 : 4 =

Варіант 2

а) 800 ц сіна коням вистачить на 32 дні, а коровам — на 40 днів. На скільки днів вистачить 450 ц сіна для коней та корів разом?

б) 14721 : 7

Варіант 1

а) Три однакові жатки за 5 год роботи скосили 60 га жита. Скільки гекта­рів жита зможе скосити одна така жатка за 8 год роботи?

б) 124116 : 4 =

Варіант 2

а) 800 ц сіна коням вистачить на 32 дні, а коровам — на 40 днів. На скільки днів вистачить 450 ц сіна для коней та корів разом?

б) 14721 : 7

Варіант 1

а) Три однакові жатки за 5 год роботи скосили 60 га жита. Скільки гекта­рів жита зможе скосити одна така жатка за 8 год роботи?

б) 124116 : 4 =

Варіант 2

а) 800 ц сіна коням вистачить на 32 дні, а коровам — на 40 днів. На скільки днів вистачить 450 ц сіна для коней та корів разом?

б) 14721 : 7

 


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Усклад­нені задачі на зведення до одиниці (№№ 577—585).

Мета. Ознайомити учнів із діленням багатоцифрових чисел, що закінчу­ються нулями. Закріплювати вміння учнів ділити багатоцифрові числа на одноцифрові. Вправляти учнів у розв'язуванні задач на зведення до одиниці. Дати поняття про знаходження площі поверхні куба.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 919

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | І Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.