Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Вивчення нового матеріалу.

1. Порівняння частин.

Вчитель заздалегідь готує на дошці малюнок, на якому 7 однакових прямокутників, поділених на різну кількість частин (як у підручнику на с 100).

— Скільки половин міститься у цілому прямокутнику? Скільки третіх, четвертих, п'ятих, восьмих, десятих частин є у цілому прямокутнику?

— Скільки четвертих частин у половині?

— Скільки восьмих частин у четвертій частині, у половині прямокутника?

- Що більше чи ? чи ? чи ? чи ? чи ?

2. Закріплення вивченого.

а) Задачу 650 виконати усно.

б) Аналогічно розв'язати задачу № 651.

в) Вправа 652.

Перший випадок розглянути коментовано, решту — самостійно.

III. Розвиток математичних знань. Задачу 653 розв'язати коментовано.

Під час колективного розбору умови задачі на дошці виконати корот­кий запис.

На дошці — план розв'язування.

1) Скільки метрів тканини продали першого дня?

2) Скільки метрів тканини залишилося?

3) Скільки метрів тканини продали другого дня? Учні по черзі зачитують кожне запитання плану, називають відповідну дію, після чого клас записує її у зошити з поясненням. (Відповідь: 120м).

Аналогічна робота проводиться під час розв'язування задачі 654. (Від­повідь: 450 м2.)


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 777

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I. Контроль, корекція та закріплення знань. | IV. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.