Вчитель заздалегідь готує на дошці малюнок, на якому 7 однакових прямокутників, поділених на різну кількість частин (як у підручнику на с 100).
— Скільки половин міститься у цілому прямокутнику? Скільки третіх, четвертих, п'ятих, восьмих, десятих частин є у цілому прямокутнику?
— Скільки четвертих частин у половині?
— Скільки восьмих частин у четвертій частині, у половині прямокутника?
- Що більше чи ? чи ? чи ? чи ? чи ?
2. Закріплення вивченого.
а) Задачу 650 виконати усно.
б) Аналогічно розв'язати задачу № 651.
в) Вправа 652.
Перший випадок розглянути коментовано, решту — самостійно.
III. Розвиток математичних знань. Задачу 653 розв'язати коментовано.
Під час колективного розбору умови задачі на дошці виконати короткий запис.
На дошці — план розв'язування.
1) Скільки метрів тканини продали першого дня?
2) Скільки метрів тканини залишилося?
3) Скільки метрів тканини продали другого дня? Учні по черзі зачитують кожне запитання плану, називають відповідну дію, після чого клас записує її у зошити з поясненням. (Відповідь: 120м).
Аналогічна робота проводиться під час розв'язування задачі 654. (Відповідь: 450 м2.)