Різницю чисел 234567 і 890 зменшити на третину першого числа.
((234567 - 890) - (234567 : 3) = 155488)
№ 1
1) Обчисли зручним способом.
4 • 67 • 2 • 25 • 5
2) У ларку було 480 кг овочів. всіх овочів — капуста, всіх овочів — помідори. Скільки кілограмів капусти і помідорів разом було у ларку?
№ 2
1) Старшокласники посадили 120 дерев. всіх дерев становили берези, а тополі — кількості беріз. Скільки тополь посадили старшокласники?
2) Обчисли зручним способом.
25 • 39 • 5 • 4 • 2
№ 1
1) Обчисли зручним способом.
4 • 67 • 2 • 25 • 5
2) У ларку було 480 кг овочів. всіх овочів — капуста, всіх овочів — помідори. Скільки кілограмів капусти і помідорів разом було у ларку?
№ 2
1) Старшокласники посадили 120 дерев. всіх дерев становили берези, а тополі — кількості беріз. Скільки тополь посадили старшокласники?
2) Обчисли зручним способом.
25 • 39 • 5 • 4 • 2
№ 1
1) Обчисли зручним способом.
4 • 67 • 2 • 25 • 5
2) У ларку було 480 кг овочів. всіх овочів — капуста, всіх овочів — помідори. Скільки кілограмів капусти і помідорів разом було у ларку?
№ 2
1) Старшокласники посадили 120 дерев. всіх дерев становили берези, а тополі — кількості беріз. Скільки тополь посадили старшокласники?
2) Обчисли зручним способом.
25 • 39 • 5 • 4 • 2
№ уроку_______ Дата_________
Тема. Задачі на пропорційне ділення. Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові і двоцифрові числа (№№ 719—726).
Мета. Ознайомити учнів із задачами на пропорційне ділення. Закріплювати вміння учнів множити багатоцифрові числа на круглі та розрядні числа. Повторити ділення трицифрових чисел на одноцифрові та двоцифрові числа.