Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Підсумок уроку.

5 год 15 хв • 4 (21 год);

6 хв - 6 с (5хв 54 с);

20 грн. 40 к. : 5 (4 грн. 8к.).


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Тематичне опитування. Контрольна робота.

Мета. Перевірити вміння учнів розв'язувати задачі та множити і ділити багатоцифрові числа на двоцифрові.

Варіант 1

1. Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год і 4 год — зі швидкістю 70 км/год. Знайди середню швидкість руху автобуса. (74 км/год)

2. Периметр прямокутної ділянки 268 м, а її ширина — 52 м. Знайди площу цієї ділянки. (4264 м2)

3. Виконай дії.

3039 · 43 (130 677) 12003 – 6355 : 31 (11 798)

9548 : 28 (341) 91047 – 2584 8 (70 375)

4. 23 т 616 кг : 82 (288 кг) 2 кг : 5 г (400)

Додаткове завдання

З одного міста до другого, відстань між якими 144 км, виїхав мотоцик­ліст зі швидкістю 48 км/год. Назад він повертався зі швидкістю 24 км/год. Яка середня швидкість мотоцикліста? (32 км/год)

Варіант 2

1. З кожного із 28 га зібрали по 38 ц зерна кукурудзи, а з 2 га — по 53 ц. Знайди середню врожайність кукурудзи. (39 ц)

2. Периметр прямокутної ділянки 286 м, а її довжина — 82 м. Знайди площу цієї ділянки. (5002 м2)

3. Виконай дії.

4026 • 62 (249 612) 13003 – 9036 : 18 (12 501)

40810:53 (770) 40147 – 3574 • 9 (7981)

4. 27 км 648 м : 96 (288 м) 20 м : 5 см (400)

Додаткове завдання

У млині за три дні змололи 1 т 356 кг пшениці. Першого дня змололи деяку кількість пшениці, другого — у 2 рази більше, а третього — 288 кг. Скільки пшениці змололи у млині першого і другого дня окремо?

(356 кг; 712 кг)


Варіант 1

1. Автобус їхав 2 год зі швидкістю 82 км/год і 4 год — зі швидкістю 70 км/год. Знайди середню швидкість руху автобуса.

2. Периметр прямокутної ділянки 268 м, а її ширина — 52 м. Знайди площу цієї ділянки.

3. Виконай дії.

3039 · 43 12003 – 6355 : 31

9548 : 28 91047 – 2584 8

4. 23 т 616 кг : 82 2 кг : 5 г

Додаткове завдання

З одного міста до другого, відстань між якими 144 км, виїхав мотоцик­ліст зі швидкістю 48 км/год. Назад він повертався зі швидкістю 24 км/год. Яка середня швидкість мотоцикліста?

Варіант 2

1. З кожного із 28 га зібрали по 38 ц зерна кукурудзи, а з 2 га — по 53 ц. Знайди середню врожайність кукурудзи.

2. Периметр прямокутної ділянки 286 м, а її довжина — 82 м. Знайди площу цієї ділянки.

3. Виконай дії.

4026 • 62 13003 – 9036 : 18

40810:53 40147 – 3574 • 9

4. 27 км 648 м : 96 20 м : 5 см

Додаткове завдання

У млині за три дні змололи 1 т 356 кг пшениці. Першого дня змололи деяку кількість пшениці, другого — у 2 рази більше, а третього — 288 кг. Скільки пшениці змололи у млині першого і другого дня окремо?

 


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Аналіз контрольної роботи. Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на зустрічний рух і на зведення до одиниці (№№ 970-977).

Мета. Провести аналіз основних помилок, допущених учнями у ході виконання контрольної роботи. Ознайомити учнів із діленням ба­гатоцифрових чисел на трицифрові. Закріплювати вміння учнів роз­в'язувати задачі на рух і на зведення до одиниці.

Зміст уроку

I. Аналіз контрольної роботи.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 1261

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Розвиток математичних знань. | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.