Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Підсумок уроку.

548 : 90; 786 : 80; 487 : 60.


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення виду 45780 : 60 і 299600 : 700. Задачі на рух (№№ 781-789).

Мета. Вчити учнів виконувати ділення багатоцифрових чисел на круглі двоцифрові і трицифрові числа. Закріплювати вміння учнів роз­в'язувати задачі на рух.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

а) Вставити потрібне число (цифру).

o : 6 = 8 (ост. 4); 53 : o = 7 (ост. 4); 20 : 3 = 6 (ост. o);

2o : 4 = 6 (ост. o), якщо остача найбільша з можливих.

б) 10 років 4 міс. = o міс. (124 міс);

9 год 16 хв = o хв (556 хв);

2 доби 2 год = o год (50 год);

40 міс. = o р. o міс. (3р. 4міс);

550 хв = o год o хв (9 год 10хв);

30 год = o діб o год (1 доба 6 год),

в) Космічний корабель робить 2 витки навколо Землі за 3 год. Скіль­ки годин рухався по орбіті космічний корабель, якщо він облетів землю 16 разів? (24 год.)

Для розв'язування задачі на дошці заздалегідь виконати короткий запис.

16: 2 = 8 (разів); 3 • 8 = 24 (год).

2. Завдання для опитування (за варіантами).


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 962

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Розвиток математичних знань. | Варіант 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.