Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Розвиток математичних знань.

1. Розв'язування і порівняння задач № 775.

У накреслену заздалегідь на дошці таблицю учні вносять числові дані і запитання. Порівнюють задачі і роблять висновок про те, що друга задача обернена до першої.

Учні із високим і достатнім рівнем знань розв'язують ці задачі само­стійно, а потім виконують додаткове завдання.

Пасажир повинен проїхати поїздом 1200 км. Коли він проїхав всієї відстані, він заснув, а коли прокинувся, то довідався, що йому залиши­лося ще їхати стільки кілометрів, скільки він проїхав, коли спав. Скіль­ки кілометрів пасажир проїхав, коли спав?

1200 км

1) 1200 : 5 = 240 (км) — пасажир проїхав спочатку;

2) 1200 — 240 = 960 (км) — залишилося їхати в момент, коли пасажир заснув;

3) 960 : 2 = 480 (км) — проїхав пасажир, коли спав.

2. Ділення з остачею. Вправа 773.

Два приклади виконати із записом на дошці та детальним пояснен­ням, третій — коментовано, решту — самостійно.

(9, ост. 14; 2, ост. 32; 8, ост. 50; 4, ост. 25; 4, ост. 50).

3. Розв'язування рівнянь.

Вправу 776 виконати самостійно з наступною перевіркою.

(х = 320; х = 11200; х = 7).


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 865

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Картка 1 | III. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.