II. Розвиток математичних знань.
1. Розв'язування задачі № 804.
Під час повторення учнями змісту задачі вчитель на дошці заповнює заздалегідь накреслену таблицю.
2. Ділення чисел, що закінчуються нулями.
Перший вираз вправи 801 виконати коментовано, другий — самостійно (408, 384.)
3. Дії з іменованими числами.
У вправі 802 перші 2 вирази обчислити із записом на дошці, наступні два — коментовано, а решту — самостійно. Зразок. 30 м 80 см : 40 = 77 см
(Відповідь. 37 см 253 т 77 см
37 181 м 28 см 159 кг)
Під час виконання перетворень звернути увагу:
5 т 60 кг = 5060 кг і 9 м 64 мм = 9064 мм.
4. Порядок виконання дій. Вправа 803.
Після повторення порядку виконання дій учні знаходять значення виразів самостійно.
(Відповідь: 5000; 1044.)
Читайте також: - I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
- II. Розвиток математичних знань учнів.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|