МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
II. Розвиток математичних знань учнів.1. Усні обчислення. Вправа № 456. 2. Розв'язування задач. а) Задача № 457. — Поясніть розв'язання задачі. б) Задача № 460. — Ознайомлення з планом розв'язування задачі. Розв'язування задачі окремими діями. (Розв'язання: 1) 24 : 6 = 4 (т) — викачує перший насос за 1 год; 2) 24 : 3 = 8 (т) — викачує другий насос за 1 год; 3) 4 + 8 = 12 (т) — викачують обидва насоси за 1 год; 4) 24: 12 = 2 (год) — буде викачано воду за стільки годин.) в) Задача. Перший садівник за три дні обрізав 150 дерев, а другий — таку ж кількість дерев за 6 днів. За скільки днів обріжуть таку кількість дерев обидва садівники, працюючи разом? У таблиці подано скорочений запис задачі.
На дошці записано пояснення розв'язання задачі. 1) ______________(дер.) — обрізав перший садівник за 1 день; 2) ______________(дер.) — обрізав другий садівник за 1 день; 3) ______________(дер.) — обріжуть обидва садівники за 1 день; 4)_______________(дн.) — за стільки днів обріжуть дерева обидва садівники. — Запишіть дію до кожного пояснення розв'язання задачі та скорочену відповідь. (Відповідь: 150 дерев обріжуть за 2 дні.) г) Задача № 461 (самостійно). а (км) — відстань; b (год) — час руху; (а : b) (км/год) — швидкість; (а : b) • 3 (км) — відстань, яку проїде автобус за 3 год. 3. Обчислення виразів. а) Завдання № 458. Два приклади розв'язують з коментуванням, решту — самостійно. б) Завдання № 459 виконують самостійно (за варіантами). 4. Виконання вправи № 462 (усно). — Розгляньте прямокутники. — У якому з них кількість клітинок більша? (Кількість клітинок однакова.) — Периметр якого прямокутника більший? (Периметри однакові: 16 см.) III. Підсумок уроку. — Розгляньте вираз. 160 • 8 + 20 – 240 : 5 — Виберіть правильний варіант порядку дій для обчислення значення виразу. а) 1) · б) 1) · в) 1) · 2) + 2) : 2) + 3) - 3) + 3) : 4) : 4) - 4) - (Відповідь: б).) № уроку_______ Дата_________ Тема. Ознайомлення з поняттям "площа фігури". Квадратний сантиметр. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу (№№ 465-471). Мета. Ознайомити учнів із поняттями "площа фігури", "квадратний сантиметр". Закріплювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії. Вчити розв'язувати задачі на спільну роботу. Зміст уроку Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|