Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



I. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Вправа 946.

2) 420 + 240 : 6 + 40 (500); 520 : 52 : 10 + 320 : 80 (5).

3) Петрик прочитав 80 сторінок книжки, а Оленка — того, що прочитав Петрик. Скільки сторінок прочитала Оленка? (60 сторінок.)

2. Завдання для опитування (диференційоване).

Картка 1 (для учнів із високим рівнем знань)

1. 80 кг048 г: 16-25 кг 721 г: 89 (4 кг 714 г)

2. Розв'яжи задачу усно, запиши лише відповідь.

Першу годину автомобіль їхав із швидкістю 50 км/год, а наступні 2 год — із швидкістю 80 км/год. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. (Відповідь: 70 км/год.)

Картка 2 (для решти учнів)

1.38 т 228 кг : 76 (503 кг)

2. Розв'яжи задачу.

За першу годину літак пролетів 650 км, а за другу — 800 км. Знайди середню швидкість літака за цей час. (725 км/год)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 1065

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу. | II. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.