1. Ділення багатоцифрового круглого числа на одноцифрове. Вправа 613.
Учні розглядають записи і пояснюють обчислення, виконують ділення коментовано.
2. Робота над задачею 615. Розв'язати колективно. Під час повторення змісту задачі вчитель виконує креслення на дошці, а учні записують на ньому числові дані і запитання задачі.
Задачу розв'язати двома діями
1)7 + 8 = 15 (км/год) — швидкість зближення човнів;
2) 15 • 3 = 45 (км) — відстань між берегами озера. (Відповідь: 45 км.)
3. Розв'язування задачі 617, 614
Учні колективно складають вираз.
(3 • 5 + 2 • 5 + 3 • 2) • 2 = 62 (см2)
4. Вправу 614 виконати за варіантами.
Варіант 1 — перший рядок. Варіант 2 — другий рядок.
(Відповідь: варіант 1. 14022; 1343; варіант 2. 1916; 9006.)