III. Підсумок уроку.
2400 : 4; 15000: 3; 900 : 6.
№ 1
0 5 т 025 кг : 5 кг
2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)
№ 2
1) 4 т 015 кг: 5кт
2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)
№ 1
0 5 т 025 кг : 5 кг
2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)
№ 2
1) 4 т 015 кг: 5кт
2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)
№ 1
0 5 т 025 кг : 5 кг
2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)
№ 2
1) 4 т 015 кг: 5кт
2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)
№ 1
0 5 т 025 кг : 5 кг
2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)
№ 2
1) 4 т 015 кг: 5кт
2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)
№ 1
0 5 т 025 кг : 5 кг
2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)
№ 2
1) 4 т 015 кг: 5кт
2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)
№ 1
0 5 т 025 кг : 5 кг
2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)
№ 2
1) 4 т 015 кг: 5кт
2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)
№ 1
0 5 т 025 кг : 5 кг
2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)
№ 2
1) 4 т 015 кг: 5кт
2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)
№ 1
0 5 т 025 кг : 5 кг
2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)
№ 2
1) 4 т 015 кг: 5кт
2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)
№ уроку_______ Дата_________
Тема . Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Вирази на порядок дій. Задачі на зустрічний рух (№№ 620-628).
Мета . Закріплювати вміння учнів ділити багатоцифрові числа на одноцифрові. Удосконалювати навички обчислювати вирази на порядок виконання дій. Вчити учнів розв'язувати задачі на зустрічний рух.
Зміст уроку
Читайте також:
A. Організація уроку. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ III. Підсумок уроку. III. Підсумок уроку. III. Підсумок уроку. III. Підсумок уроку. III. Підсумок уроку. III. Підсумок уроку.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: