Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Підсумок уроку.

2400 : 4; 15000: 3; 900 : 6.


№ 1

0 5 т 025 кг : 5 кг

2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)

№ 2

1) 4 т 015 кг: 5кт

2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)

№ 1

0 5 т 025 кг : 5 кг

2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)

№ 2

1) 4 т 015 кг: 5кт

2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)

№ 1

0 5 т 025 кг : 5 кг

2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)

№ 2

1) 4 т 015 кг: 5кт

2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)

№ 1

0 5 т 025 кг : 5 кг

2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)

№ 2

1) 4 т 015 кг: 5кт

2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)

№ 1

0 5 т 025 кг : 5 кг

2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)

№ 2

1) 4 т 015 кг: 5кт

2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)

№ 1

0 5 т 025 кг : 5 кг

2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)

№ 2

1) 4 т 015 кг: 5кт

2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)

№ 1

0 5 т 025 кг : 5 кг

2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)

№ 2

1) 4 т 015 кг: 5кт

2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)

№ 1

0 5 т 025 кг : 5 кг

2) 11151 – (33628 : 4 – 5555)

№ 2

1) 4 т 015 кг: 5кт

2) 12262 – (67256 : 8 – 4444)


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Вирази на поря­док дій. Задачі на зустрічний рух (№№ 620-628).

Мета. Закріплювати вміння учнів ділити багатоцифрові числа на одноциф­рові. Удосконалювати навички обчислювати вирази на порядок ви­конання дій. Вчити учнів розв'язувати задачі на зустрічний рух.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 699

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Розвиток математичних знань. | І Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.