Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






A. Організація уроку.

1.Вчасний прихід учнів і практиканта в клас.

2. Форма привітання і перевірка наявних учнів на уроці.

3. Наявність дошки, крейди, вологої ганчірки.

4. Чи готові учні до уроку (наявність на партах зошита з фаху, підручника, ручки та ін.).

5. Чи підготовлені наочні посібники, технічна апаратура.

6. Чи точно по дзвінку почався і закінчився урок.

7. Вказати час, витрачений на організацію уроку.

 

Б. Перевірка домашнього завдання.

1. Методи перевірки домашнього завдання; чи є вони навчальними, чи активізують клас; їх ефективність.

2. Якість виконання домашнього завдання.

3. Чи підготовлені учні до сприйняття нового матеріалу.

 


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. II. Організація перевезень
  5. II. Організація перевезень
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 894

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток 2. | B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.