A. Організація уроку.
1.Вчасний прихід учнів і практиканта в клас.
2. Форма привітання і перевірка наявних учнів на уроці.
3. Наявність дошки, крейди, вологої ганчірки.
4. Чи готові учні до уроку (наявність на партах зошита з фаху, підручника, ручки та ін.).
5. Чи підготовлені наочні посібники, технічна апаратура.
6. Чи точно по дзвінку почався і закінчився урок.
7. Вказати час, витрачений на організацію уроку.
Б. Перевірка домашнього завдання.
1. Методи перевірки домашнього завдання; чи є вони навчальними, чи активізують клас; їх ефективність.
2. Якість виконання домашнього завдання.
3. Чи підготовлені учні до сприйняття нового матеріалу.
Читайте також: - C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
- I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
- II. Організація і проведення спортивних походів
- II. Організація перевезень
- II. Організація перевезень
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
- III. Підсумок уроку.
- III. Підсумок уроку.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|