Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.

1. Тип уроку, вірність вибору типу уроку.

2. Відповідність структури уроку його типу.

3. Відповідність змісту уроку вимогам програми.

4. Ідейний і науково-технічний рівень уроку. Наповненість, точність і вірність формування понять.

5. Відповідність змісту навчального матеріалу до вікових особливостей учнів і рівня їх підготовки.

6. Наочність на уроці. Ефективність її використання. Рівень техніки демон­страційного експерименту.

7. Вивчення нового матеріалу. Створення проблемно-пошукової ситуації. Передбачення вчителем можливих ускладнень і шляхи їх подолання.

8. Шляхи активізації розумової діяльності учнів на уроці.

9. Наявність зв'язку між пояснювальним матеріалом і попереднім.

10. Самостійна робота учнів на уроці.

11. Закріплення нових знань на уроці. Методи застосування знань в різних ситуаціях, обдумані зв'язки теорії з явищами навколишньої дійсності.

12. Облік знань, вмінь і навичок, набутих на уроці. Об'єктивність і мотива­ція оцінок вчителя. Якість знань учнів, позитивні і негативні сторони їх підготовки, які виявились на даному уроці. Зроблені учнями помилки і способи їх виправлення. Культура мови учнів.

13. Завдання додому. Інструктаж вчителя про раціоналізацію прийомів розумової діяльності учнів вдома.

14. Досягнення мети уроку.

15. Раціональність використання часу уроку.

16. Освітня і виховна цінність уроку.

17. Якими прийомами роботи практикант забезпечив дисципліну, увагу, контакт з класом, інтерес учнів до уроку? Яким було відношення учнів до уроку в цілому і їх поведінка на окремих його етапах?

18. Які педагогічні якості практиканта проявились на уроці?

19. Практикант на уроці. Культура мови. Поза і манера під час викладання. Голос, міміка, дикція, ритм викладання. Наявність педагогічного такту і авторитет. Зовнішній вигляд практиканта.

20. Загальна оцінка уроку. Поради практиканту.

Все сказане про організацію педагогічної практики потрібно розгля­дати як поради, основані на позитивному досвіді роботи ряду шкіл, кафедр методики викладання математики і фізики педагогічних університетів, але не як категоричні вказівки. Творча ініціатива викладачів і вчителів може і повинна підказати інші ефективні, сприятливі для факультету, форми організації педагогічної практики студентів.

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  8. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  9. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. III. підсумки уроку
  11. III. Підсумки уроку




Переглядів: 2934

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
A. Організація уроку. | Критерії оцінки уроків студентів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.