МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.1. Тип уроку, вірність вибору типу уроку. 2. Відповідність структури уроку його типу. 3. Відповідність змісту уроку вимогам програми. 4. Ідейний і науково-технічний рівень уроку. Наповненість, точність і вірність формування понять. 5. Відповідність змісту навчального матеріалу до вікових особливостей учнів і рівня їх підготовки. 6. Наочність на уроці. Ефективність її використання. Рівень техніки демонстраційного експерименту. 7. Вивчення нового матеріалу. Створення проблемно-пошукової ситуації. Передбачення вчителем можливих ускладнень і шляхи їх подолання. 8. Шляхи активізації розумової діяльності учнів на уроці. 9. Наявність зв'язку між пояснювальним матеріалом і попереднім. 10. Самостійна робота учнів на уроці. 11. Закріплення нових знань на уроці. Методи застосування знань в різних ситуаціях, обдумані зв'язки теорії з явищами навколишньої дійсності. 12. Облік знань, вмінь і навичок, набутих на уроці. Об'єктивність і мотивація оцінок вчителя. Якість знань учнів, позитивні і негативні сторони їх підготовки, які виявились на даному уроці. Зроблені учнями помилки і способи їх виправлення. Культура мови учнів. 13. Завдання додому. Інструктаж вчителя про раціоналізацію прийомів розумової діяльності учнів вдома. 14. Досягнення мети уроку. 15. Раціональність використання часу уроку. 16. Освітня і виховна цінність уроку. 17. Якими прийомами роботи практикант забезпечив дисципліну, увагу, контакт з класом, інтерес учнів до уроку? Яким було відношення учнів до уроку в цілому і їх поведінка на окремих його етапах? 18. Які педагогічні якості практиканта проявились на уроці? 19. Практикант на уроці. Культура мови. Поза і манера під час викладання. Голос, міміка, дикція, ритм викладання. Наявність педагогічного такту і авторитет. Зовнішній вигляд практиканта. 20. Загальна оцінка уроку. Поради практиканту. Все сказане про організацію педагогічної практики потрібно розглядати як поради, основані на позитивному досвіді роботи ряду шкіл, кафедр методики викладання математики і фізики педагогічних університетів, але не як категоричні вказівки. Творча ініціатива викладачів і вчителів може і повинна підказати інші ефективні, сприятливі для факультету, форми організації педагогічної практики студентів.
Читайте також:
|
||||||||
|