Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Підсумки уроку

— Розкриваємо нашу паралелепіпед-посилку. Там ви побачили малюнок нашої школи. Ось нова земля — земля ще незвіданих знань, які ви будете отримувати протягом кількох років. Бажаю вам вчитись добре, щоб колись насправді стати добрими й мужніми творцями нового у світі.

 

УРОК 76

Тема. Контрольна робота № 6

 

Мета: перевірити рівень знань учнів з вивчених тем.

ХІД УРОКУ

Варіант I

1. Обчислити письмово.

624 : 8, 2 736 : 6, 7 347 : 3.

2. Із чисел 2, 6, 10, 18 вибрати такі значення х, за яких нерівність буде правильною.

180 : х < 50

3. Обчислити.

2 т 035 кг : 5 кг, 54 ц 36 кг : 6.

4. Виконати дії.

101 000 - (50 442 : 6 + 27 694)

5. Розв’язати задачі.

1) Сторона рівностороннього трикутника дорівнює 12 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру трикутника.

2) З двох міст назустріч одне одному виїхали мотоцикліст і велосипедист. Швидкість мотоцикліста 64 км/год., а велосипедиста — у 4 рази менша. Вони зустрілись через 4 години. Яка відстань між містами?

 

Варіант II

1. Обчислити письмово.

736 : 8, 2 625 : 3, 9 224 : 4.

2. Із чисел 3, 8, 10, 24 вибрати такі значення а, за яких нерівність буде правильною.

240 : a < 80

3. Обчислити.

218 км 400 м : 8, 2 т 035 кг : 5 кг.

4. Виконати дії.

101 000 - (50 442 : 6 + 28 799).

5. Розв’язати задачі.

1) Сторона рівностороннього трикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього трикутника.

2) З двох міст, відстань між якими 540 км, виїхали одночасно назустріч один одному два автобуси. Вони зустрілись через 4 години. Швидкість першого автобуса 65 км/год. Знайти швидкість другого автобуса.



 

 

Тема. Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1 000 з остачею. Задачі на спільну дію

Мета: ознайомити учнів з діленням багатоцифрових чисел на 10, 100, 1 000 з остачею; формувати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі.

Обладнання: картки для усної лічби, таблиця для розв’язання задач.

ПЛАН УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Усні обчислення

• Гра «Знайди відповідь».

У кожній таблиці знайти відповідь прикладу й обвести її.

700 – 260
2 350 +150 2 450 2 500 2 400
930 – 27
2 000 : 10 · 5

• Обчислити:

45 000 : 100, 250 · 100, 10 000 : 1 000.

25 : 3, 14 : 5, 20 : 7, 30 : 4, 45 : 6.

II. Вивчення нового матеріалу

1. Підготовча робота— Скільки всього одиниць, десятків, сотень у числі 83 245? Тисяч у числі 456 321?

Пояснення вчителя

1 654 : 100 — Скільки всього сотень у числі 1 654? 54 одиниці становитимуть остачу. У числі 100 два нулі. Отже, коли ми ділимо 1 654 на 100, праворуч відраховуємо дві цифри, ставимо там кому. Числа до коми — ціле число від ділення, а числа після коми — остача.

1 654 : 100 = 16 (ост. 54)

34 982 : 100 = 349,82 = 349 (ост. 82).

Питання: якщо ділимо на 1 000, скільки цифр справа будемо відраховувати?

3. Коментоване розв’язання прикладів № 632

 

4. Самостійне розв’язання прикладів № 633 за варіантами (по одному прикладу для кожного варіанта)

 

Фізкультхвилинка


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. ПІДСУМКИ
  10. III. Підсумки урок
  11. III. підсумки уроку
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 1059

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Розвиток математичних умінь учнів | III. Розвиток математичних умінь учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.