МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
III. Підсумки уроку— Розкриваємо нашу паралелепіпед-посилку. Там ви побачили малюнок нашої школи. Ось нова земля — земля ще незвіданих знань, які ви будете отримувати протягом кількох років. Бажаю вам вчитись добре, щоб колись насправді стати добрими й мужніми творцями нового у світі.
УРОК 76 Тема. Контрольна робота № 6
Мета: перевірити рівень знань учнів з вивчених тем. ХІД УРОКУ Варіант I 1. Обчислити письмово. 624 : 8, 2 736 : 6, 7 347 : 3. 2. Із чисел 2, 6, 10, 18 вибрати такі значення х, за яких нерівність буде правильною. 180 : х < 50 3. Обчислити. 2 т 035 кг : 5 кг, 54 ц 36 кг : 6. 4. Виконати дії. 101 000 - (50 442 : 6 + 27 694) 5. Розв’язати задачі. 1) Сторона рівностороннього трикутника дорівнює 12 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру трикутника. 2) З двох міст назустріч одне одному виїхали мотоцикліст і велосипедист. Швидкість мотоцикліста 64 км/год., а велосипедиста — у 4 рази менша. Вони зустрілись через 4 години. Яка відстань між містами?
Варіант II 1. Обчислити письмово. 736 : 8, 2 625 : 3, 9 224 : 4. 2. Із чисел 3, 8, 10, 24 вибрати такі значення а, за яких нерівність буде правильною. 240 : a < 80 3. Обчислити. 218 км 400 м : 8, 2 т 035 кг : 5 кг. 4. Виконати дії. 101 000 - (50 442 : 6 + 28 799). 5. Розв’язати задачі. 1) Сторона рівностороннього трикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього трикутника. 2) З двох міст, відстань між якими 540 км, виїхали одночасно назустріч один одному два автобуси. Вони зустрілись через 4 години. Швидкість першого автобуса 65 км/год. Знайти швидкість другого автобуса.
Тема. Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1 000 з остачею. Задачі на спільну дію Мета: ознайомити учнів з діленням багатоцифрових чисел на 10, 100, 1 000 з остачею; формувати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі. Обладнання: картки для усної лічби, таблиця для розв’язання задач. ПЛАН УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Усні обчислення • Гра «Знайди відповідь». У кожній таблиці знайти відповідь прикладу й обвести її.
• Обчислити: 45 000 : 100, 250 · 100, 10 000 : 1 000. 25 : 3, 14 : 5, 20 : 7, 30 : 4, 45 : 6. II. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовча робота— Скільки всього одиниць, десятків, сотень у числі 83 245? Тисяч у числі 456 321? Пояснення вчителя 1 654 : 100 — Скільки всього сотень у числі 1 654? 54 одиниці становитимуть остачу. У числі 100 два нулі. Отже, коли ми ділимо 1 654 на 100, праворуч відраховуємо дві цифри, ставимо там кому. Числа до коми — ціле число від ділення, а числа після коми — остача. 1 654 : 100 = 16 (ост. 54) 34 982 : 100 = 349,82 = 349 (ост. 82). Питання: якщо ділимо на 1 000, скільки цифр справа будемо відраховувати? 3. Коментоване розв’язання прикладів № 632
4. Самостійне розв’язання прикладів № 633 за варіантами (по одному прикладу для кожного варіанта)
Фізкультхвилинка Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|